Gå til innhold

Tips/triks anngående kjøp av E46?

316I
 Share

Anbefalte innlegg

Ser endelig ut som jeg kansje får solgt E36'n. Så lurer derfor på om det er noe spesielt man bør sjekke på E46 før et eventuelt kjøp? modeller innenfor 1999-2002. Er det noe ulempe om de har passert 200.000km? E36'n går jo like bra enda, sjøl om den har gått 330000 :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

at det ikke er ulyder framme i demper-området når du kjører i hull i veien,eller lignende.da er det støttestaget som er slitt.det sjedde på min coupe.men enkelt å skifte so no big deal.

ellers kommer jeg ikke på noe som jeg hadde problem med på min.sjekk at termostaten er i orden,at motoren blir skikkelig varm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

at det ikke er ulyder framme i demper-området når du kjører i hull i veien,eller lignende.da er det støttestaget som er slitt.det sjedde på min coupe.men enkelt å skifte so no big deal.

Er det det som lager sånn knirkelyd over fartsdumper?

Skal bytte det også. Hadde vært digg om den lyden ble borte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sett litt på en bil jeg vurderer å ringe på hvis jeg får solgt bil på mandag.. men ser ut som det er noen rare merker ved bakdøra.. noen meninger?

1349093-bilde2-bilde122.jpg

Ser ikke noe spesielt, du har ikke mulighet å lage ring rundt området du mener?

Har du forresten flere bilder av doningen du har tenkt deg eller omså link til den, så man får helhetsinntrykket :D

Any way, lykke til med kjøp og salg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synd :? fin bil da :D

Ser ikke noe spesielt, du har ikke mulighet å lage ring rundt området du mener?

Har du forresten flere bilder av doningen du har tenkt deg eller omså link til den, så man får helhetsinntrykket

Any way, lykke til med kjøp og salg

De to flekkene er like ovenfor lista som går midt på sia på bilen, akkurat på dørkanten der døra går over i bakskjermen..

her er det andre bildet av bilen.. kun disse 2 i annonsen

1349093-bilde1-320d.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...