Ole@Automote Skrevet Januar 5, 2007 Share Skrevet Januar 5, 2007 Tenkte jeg skulle sette opp en liste av alle treffa som kan være aktuelle for oss jeg * 27 Januar Sigdal Gatebil onIce I * 10 - 13 Mai Våler Gatebil festival * 26 Mai Rudskogen BWM dagene * 8 - 10 Juni Mo I Rana sommertreff.no ACR!! ( det blir tøøøft) * 22 Juni Mo I Rana BMW banetreff ACR *29 - 01 Juli Mantorp Gatebil festival *12 - 15 Juli Rudskogen Gatebil festival *24 - 26 August Mo i Rana Sommertreff.no * 18 August Kristiansand Gatebil on tour * 1 September Våler BMW dagene Dette er treffa jeg kommer på så langt er klar over att det er div gatebiltreff med køståing Kom med datoer så skal jeg fylle inn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattrokiller Skrevet Januar 5, 2007 Share Skrevet Januar 5, 2007 ACR, er det den i Mosjøen eller noe sånt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Januar 5, 2007 Share Skrevet Januar 5, 2007 ACR er i Mo i Rana. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattrokiller Skrevet Januar 5, 2007 Share Skrevet Januar 5, 2007 OK, langt er det fra Oslo, når er man framme hvis man drar fra Oslo i 16 tiden? 3 tiden?? Er vel kortere til Nürburgring kansje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Januar 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2007 ACR, er det den i Mosjøen eller noe sånt? Det er Artic Circle Raceway i Mo i Rana en helt genial bane!! Nordeuropas beste bane er det sagt og det tror jeg stemmer for det er helt rått å kjøre der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Januar 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2007 OK, langt er det fra Oslo, når er man framme hvis man drar fra Oslo i 16 tiden? 3 tiden?? Er vel kortere til Nürburgring kansje? Er vell litt over 100 mil fra Oslo tenker jeg men skal du kjøre på bane er det verd turen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 5, 2007 Share Skrevet Januar 5, 2007 OK, langt er det fra Oslo, når er man framme hvis man drar fra Oslo i 16 tiden? 3 tiden?? Er vel kortere til Nürburgring kansje? Hehe.. det er ca 1000km fra Oslo til Mo i Rana hver vei og det er over 12 timers kjøretur. Jeg er glad i BMW, men det finns da grenser på hvor langt jeg gidder å dra for å se og kjøre BMW.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Januar 5, 2007 Share Skrevet Januar 5, 2007 Hørt at svenskeveien oppover skal være et bra alternativ til ACR. Fin vei og kan holde høy gjennomsnittsfart. Eneste haken er skog skog skog, elg, skog, elg og skog skog skog Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Januar 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2007 Heldig vi som bor ca midt i landet og kan reise til både Rudskogen og ACR!! Rudskogen suger i forhold til ACR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
330xi Skrevet Januar 5, 2007 Share Skrevet Januar 5, 2007 Sommtertreff arrangsjeres også 24 - 26 August 2007 se www.Sommertreff.no for info om treffene, og ACR. For dem som aldrig har kjørt på ACR kan jeg si at det er en fantastisk bra bane, og alle som prøver den blir frelst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T Y racing Skrevet Januar 5, 2007 Share Skrevet Januar 5, 2007 har utrolig lyst til å kjøre der.. men "havarispøkelset" lurer litt i tankene. bor i akershus,kjipt hvis bilen går istykker så langt unna.. har hatt motorhavari på rudskogen,det er bare 10 mil,taua hjem.. 100 mil med slepetau og konsentrere seg på å holde tauet stramt... nei,måtte hatt bilen på henger da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
330xi Skrevet Januar 5, 2007 Share Skrevet Januar 5, 2007 Hehe, har havarert på bane selv...Ikke gøy å komme hjem med bilen på henger, eller i tau for den del Du får alliere deg med noen som han bil og henger å komme opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Innovation Skrevet Januar 5, 2007 Share Skrevet Januar 5, 2007 OK, langt er det fra Oslo, når er man framme hvis man drar fra Oslo i 16 tiden? 3 tiden?? Er vel kortere til Nürburgring kansje? I forbindelse med BMW-treff hadde det vært utrolig morsom om det kunne vært ordnet et uformelt treff for de som bor i Oslo/Østlandsområdet. For eksempel hver første tirsdag i måndeden. Bare møtes, skravle om bil og spise burger for eksempel Var i Audi-klubben tidligere, og dette var en fast sak. Vet at dette ikke er en organisert klubb, men med forumet som medium er det jo enkelt å koordinering et uformelt treff. Hadde vært moro. Bare en tanke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Januar 6, 2007 Share Skrevet Januar 6, 2007 * 27 Januar Sigdal Gatebil onIce I jo var den "on-ice" da vi har hytte oppi der, ikke akkurat mye snø at det gjør noe. eller is. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet Januar 6, 2007 Share Skrevet Januar 6, 2007 da har jeg lagt inn termin lista di på kallender'n! gleder meg til treff i sommer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå