Gå til innhold

TERMIN div biltreff

Share

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle sette opp en liste av alle treffa som kan være aktuelle for oss jeg 8)

* 27 Januar Sigdal Gatebil onIce I

* 10 - 13 Mai Våler Gatebil festival

* 26 Mai Rudskogen BWM dagene

* 8 - 10 Juni Mo I Rana sommertreff.no ACR!! ( det blir tøøøft)

* 22 Juni Mo I Rana BMW banetreff ACR

*29 - 01 Juli Mantorp Gatebil festival

*12 - 15 Juli Rudskogen Gatebil festival

*24 - 26 August Mo i Rana Sommertreff.no

* 18 August Kristiansand Gatebil on tour

* 1 September Våler BMW dagene

Dette er treffa jeg kommer på så langt er klar over att det er div gatebiltreff med køståing 8)

Kom med datoer så skal jeg fylle inn 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

OK, langt er det fra Oslo, når er man framme hvis man drar fra Oslo i 16 tiden? 3 tiden?? Er vel kortere til Nürburgring kansje? :lol:

Hehe.. det er ca 1000km fra Oslo til Mo i Rana hver vei og det er over 12 timers kjøretur. Jeg er glad i BMW, men det finns da grenser på hvor langt jeg gidder å dra for å se og kjøre BMW.. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørt at svenskeveien oppover skal være et bra alternativ til ACR. Fin vei og kan holde høy gjennomsnittsfart. Eneste haken er skog skog skog, elg, skog, elg og skog skog skog :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har utrolig lyst til å kjøre der.. men "havarispøkelset" lurer litt i tankene. bor i akershus,kjipt hvis bilen går istykker så langt unna.. har hatt motorhavari på

rudskogen,det er bare 10 mil,taua hjem.. 100 mil med slepetau og konsentrere seg på å holde tauet stramt... nei,måtte hatt bilen på henger da :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK, langt er det fra Oslo, når er man framme hvis man drar fra Oslo i 16 tiden? 3 tiden?? Er vel kortere til Nürburgring kansje? :lol:

I forbindelse med BMW-treff hadde det vært utrolig morsom om det kunne vært ordnet et uformelt treff for de som bor i Oslo/Østlandsområdet. For eksempel hver første tirsdag i måndeden. Bare møtes, skravle om bil og spise burger for eksempel :lol: Var i Audi-klubben tidligere, og dette var en fast sak. Vet at dette ikke er en organisert klubb, men med forumet som medium er det jo enkelt å koordinering et uformelt treff. Hadde vært moro. Bare en tanke :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...