Innovation Skrevet Januar 5, 2007 Share Skrevet Januar 5, 2007 Det er bare helt utrolig hvor naive andre mener vi nordmenn er.... Håper for guds skyld at ingen her lar seg lure Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jojr Skrevet Januar 5, 2007 Share Skrevet Januar 5, 2007 Dette er svindel jeg var borti noe av det samme og de skulle etter hvert ha et depositum for frakt av alle ting. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortena Skrevet Januar 5, 2007 Share Skrevet Januar 5, 2007 Jeg skjønner faktisk ikke at folk biter på dette.Hvorfor skulle noen i utlandet ville kjøpe en bil i verdens dyreste land å kjøpe bil i? Hehe.... Word! Den aktuelle bilen koster vel under en tredel på øyriket, og da med rattet på "riktig" side. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth520IA Skrevet Januar 5, 2007 Share Skrevet Januar 5, 2007 Holde deg unna!!! Dette er svindel. Har opplevd det samme når jeg har solgt ting til over 10 000 kroner på finn.no. Der blir du faktisk også informert om mulige ¨ svindlere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ollilur Skrevet Januar 5, 2007 Share Skrevet Januar 5, 2007 æ å onkel har fådd mail fra en eller anna person. vi skulle selge snø scooteran. hele mail sto på englsk, å det va åsså nåkka me om vi hadde scooter enda osv. svarte ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oak Skrevet Januar 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2007 Sendte han mail og ba han brenne.. så jeg regner ikke med å få noe svar nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Januar 6, 2007 Share Skrevet Januar 6, 2007 Onkelen min la ut en 86 modell Toyota Hiace av den gamle kassebil typen for salg.. 3 Dager etterpå sto det en neger på døra og ville betale han 20000 for bilen. Det var mye tenkte onkel, for bilen har ikke kommet gjennom eu-kontrollen engang. Han tenkte det var svindel og sa at han fikk komme med penga eller så var det ikke intressant. 2 dager senere sto negern på døra nok engang og da MED 20 000 kr. Javell tenkte onkel, falske penger, og de reiste ned i banken og pengene VAR ekte. Saken var grei den. Han skulle jo få kjøpen med ekte penger!!.. Siste negern spurte om før han reiste med haugen var om ionkel visste noen som solgte flere sånne. Ja, har en kamerat litt lenger nedi dalen som skal ha vekk 2 stykker. Par dager etterpå sto negern på døra til kameraten og lurte på om han kunne få kjøpe bilene hans for 34000.!! Pengene var ekte da og. Historien er 100% sann... Men det er VELDIG merkelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Januar 6, 2007 Share Skrevet Januar 6, 2007 Onkelen min la ut en 86 modell Toyota Hiace av den gamle kassebil typen for salg.. 3 Dager etterpå sto det en neger på døra og ville betale han 20000 for bilen. Det var mye tenkte onkel, for bilen har ikke kommet gjennom eu-kontrollen engang. Han tenkte det var svindel og sa at han fikk komme med penga eller så var det ikke intressant. 2 dager senere sto negern på døra nok engang og da MED 20 000 kr. Javell tenkte onkel, falske penger, og de reiste ned i banken og pengene VAR ekte. Saken var grei den. Han skulle jo få kjøpen med ekte penger!!.. Siste negern spurte om før han reiste med haugen var om ionkel visste noen som solgte flere sånne. Ja, har en kamerat litt lenger nedi dalen som skal ha vekk 2 stykker. Par dager etterpå sto negern på døra til kameraten og lurte på om han kunne få kjøpe bilene hans for 34000.!! Pengene var ekte da og. Historien er 100% sann... Men det er VELDIG merkelig Dette er ikke merkelig, dette er faktisk helt vanlig. De eksportere de bilene til Afrika, der de vistnok får meget godt betalt for de. De er heller ikke så nøye på om bilene er i bra stand, så lenge det er plass til en god del folk inne i dem og at det er bakhjulstrekk. En kompis av meg solgte 2 stk peugeot 505 Grd som var fullstendig oppbrukte til en sånn type. De bilene var i hans øyne ikke brukandes til delebiler engang, men han fikk 15.000,- totalt for de, og borte var de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rotty Skrevet Januar 6, 2007 Share Skrevet Januar 6, 2007 jeg hadde en gamel tercel og den er nå sandynebil en ell anen plass fikk mer en nok så hvorfor ikke,så lenge pengene er ekte og fyren ok. må se an litt trur jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrem Skrevet Januar 6, 2007 Share Skrevet Januar 6, 2007 Det som er grunnen til dett er att hann sender deg en sjekk med mere penger enn det du skal ha også vil hann att du sender hann penger for frakten bilen blir alldri hentet du løser ut sjekken betaler hann for dyr frakt og til slutt så ender det opp med att du må betale frakten på noe du ikke får sendt elelr betalt for altså SVINDEL har fått lære dette på denn harde måten selv =P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andycam Skrevet Januar 6, 2007 Share Skrevet Januar 6, 2007 Dette er svindel soleklart etter Nigeriahåndboken. Ingenting å kaste bort tiden sin på. Som en forklarte her vil de sende deg en falsk sjekk med for høyt beløp som er så lik en ekte at banken oppdager det ikke med en gang. De oppdager det etterhvert når du har levert fra deg bilen og overskytende beløp og du blir ansvarlig for å ha hevet en falsk sjekk. Skurkene sitter med både bil og ekte penger. Be han overføre cash til banken din. Da begynner man å snakke. Mer info: http://www.okokrim.no/aktuelt_arkiv/bed ... ragere.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oak Skrevet Januar 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2007 Fikk enda en idag: Beskjed: Hello, Am intrested in buying your vehicle kingly get back to me with thenfolloing details bellow.. PRICE FOR THE VEHICLE... PHOTOS OF THE VEHICLE.... CONDITIONTION OF THE VEHICLE.... I will be expecting the details from you today. Thanks. georgebrite2271@yahoo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå