Gå til innhold

Problemer med Xenon-ombyggingskit

Rstockmann
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 104
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det er noe med de lysene, va på verksted i dag.. leste ut 11 feilkoder på diverse, fikk slettet disse...

Så slo eg på fjernlysa(xenon) igjen, da dukka dei samme 11(!!!) feilkodene opp igjen...

Å ikkje nok med det, det verste var at radiosignalet på radioen til verkstedet forsvant når eg slo på lysene... Mykje spenning ute å går her???

Nå er xenon-kittet fjerna for å si det sånn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noe med de lysene, va på verksted i dag.. leste ut 11 feilkoder på diverse, fikk slettet disse...

Så slo eg på fjernlysa(xenon) igjen, da dukka dei samme 11(!!!) feilkodene opp igjen...

Å ikkje nok med det, det verste var at radiosignalet på radioen til verkstedet forsvant når eg slo på lysene... Mykje spenning ute å går her???

Hvor har du kjøpt kittet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

står at det er kjøpt her på bimmers :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt det her på bimmers.no, men eg har ikkje sagt at dette er eit problem alle vil få, kan være det bare er på min bil, evt. e39.. Det veit eg ingenting om.. Skriver bare hva som skjer på min bil, og håper på at noen kan ha eit svar eller ein teori på hva det kan være.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sa det samme på verkstedet også.. "Ka Faen??" prøvde å skifte kanal på radioen også, men det samme skjedde... Dei blei faktisk litt satt ut, kunne ikkje anna enn å le av det :)

Men no er alt tilbake til normalen med Halogen-pærer..

Blir nok orginale Hella xenon lykter på meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sa det samme på verkstedet også.. "Ka Faen??" prøvde å skifte kanal på radioen også, men det samme skjedde... Dei blei faktisk litt satt ut, kunne ikkje anna enn å le av det :)

Men no er alt tilbake til normalen med Halogen-pærer..

Blir nok orginale Hella xenon lykter på meg..

Blir du å selge kittet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hella Xenon koster vel mellom 12 og 15 tusen komplett...

Har samme problemet viss eg kobler kittet på nærlysene, tror det er for mykje elektronikk på bilen min.. :)

Kittet er til salgs ja... går for 1500, er bare brukt 8-10 ganger á 2 min..

(Har latt lysene stå på en stund for hver gang eg har slått de på, siden mange sier at du ikkje skal "blinke" med de)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...