Dr_S Skrevet Januar 7, 2007 Share Skrevet Januar 7, 2007 Legger merke til at det er mye E39 folk som sliter... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Magne Skrevet Januar 8, 2007 Share Skrevet Januar 8, 2007 Legger merke til at det er mye E39 folk som sliter... er nokk mere elektronikk på E39 enn på E36 da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 8, 2007 Share Skrevet Januar 8, 2007 Kan være noe med det ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rstockmann Skrevet Januar 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2007 Det er noe med de lysene, va på verksted i dag.. leste ut 11 feilkoder på diverse, fikk slettet disse... Så slo eg på fjernlysa(xenon) igjen, da dukka dei samme 11(!!!) feilkodene opp igjen... Å ikkje nok med det, det verste var at radiosignalet på radioen til verkstedet forsvant når eg slo på lysene... Mykje spenning ute å går her??? Nå er xenon-kittet fjerna for å si det sånn.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Januar 8, 2007 Share Skrevet Januar 8, 2007 Det er noe med de lysene, va på verksted i dag.. leste ut 11 feilkoder på diverse, fikk slettet disse...Så slo eg på fjernlysa(xenon) igjen, da dukka dei samme 11(!!!) feilkodene opp igjen... Å ikkje nok med det, det verste var at radiosignalet på radioen til verkstedet forsvant når eg slo på lysene... Mykje spenning ute å går her??? Nå er xenon-kittet fjerna for å si det sånn.. Hvor har du kjøpt kittet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Januar 8, 2007 Share Skrevet Januar 8, 2007 Det er noe med de lysene, va på verksted i dag.. leste ut 11 feilkoder på diverse, fikk slettet disse...Så slo eg på fjernlysa(xenon) igjen, da dukka dei samme 11(!!!) feilkodene opp igjen... Å ikkje nok med det, det verste var at radiosignalet på radioen til verkstedet forsvant når eg slo på lysene... Mykje spenning ute å går her??? Nå er xenon-kittet fjerna for å si det sånn.. Hvor har du kjøpt kittet? står at det er kjøpt her på bimmers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rstockmann Skrevet Januar 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2007 Hvor har du kjøpt kittet? Har kjøpt det her på bimmers.no, men eg har ikkje sagt at dette er eit problem alle vil få, kan være det bare er på min bil, evt. e39.. Det veit eg ingenting om.. Skriver bare hva som skjer på min bil, og håper på at noen kan ha eit svar eller ein teori på hva det kan være.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 8, 2007 Share Skrevet Januar 8, 2007 Å ikkje nok med det, det verste var at radiosignalet på radioen til verkstedet forsvant når eg slo på lysene... omg...wtf??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rstockmann Skrevet Januar 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2007 Sa det samme på verkstedet også.. "Ka Faen??" prøvde å skifte kanal på radioen også, men det samme skjedde... Dei blei faktisk litt satt ut, kunne ikkje anna enn å le av det Men no er alt tilbake til normalen med Halogen-pærer.. Blir nok orginale Hella xenon lykter på meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cato84 Skrevet Januar 8, 2007 Share Skrevet Januar 8, 2007 hvor mye koster det for 2001 lyktene med xenon og ledningsnett ca? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amzoch Skrevet Januar 8, 2007 Share Skrevet Januar 8, 2007 Når dere snakker om alle disse problemene.. er det kun når det er montert på Fjernlysa???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Januar 8, 2007 Share Skrevet Januar 8, 2007 Sa det samme på verkstedet også.. "Ka Faen??" prøvde å skifte kanal på radioen også, men det samme skjedde... Dei blei faktisk litt satt ut, kunne ikkje anna enn å le av det Men no er alt tilbake til normalen med Halogen-pærer.. Blir nok orginale Hella xenon lykter på meg.. Blir du å selge kittet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rstockmann Skrevet Januar 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2007 Hella Xenon koster vel mellom 12 og 15 tusen komplett... Har samme problemet viss eg kobler kittet på nærlysene, tror det er for mykje elektronikk på bilen min.. Kittet er til salgs ja... går for 1500, er bare brukt 8-10 ganger á 2 min.. (Har latt lysene stå på en stund for hver gang eg har slått de på, siden mange sier at du ikkje skal "blinke" med de) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cato84 Skrevet Januar 8, 2007 Share Skrevet Januar 8, 2007 Er det flere som har hatt slike problemer? Del gjerne litt erfaringer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amzoch Skrevet Januar 8, 2007 Share Skrevet Januar 8, 2007 Syns nu det høres snodig ut.. Vet nu andre biler.. som har ettermontert xenon kit.. e nu ikke mer elektronik i e39 enn di vil eg tru.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå