Gå til innhold

Problemer med Xenon-ombyggingskit

Rstockmann
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 104
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Yess.... da e xenon montert.. plug and play... NU har eg sotte alt bare rett på.. ikke lagt opp egen jording heller no..

Når eg slår di på så blinker lysene inni biln service lysan og nesten alt i "speedoen" :P Og kupe lyset har slått seg på to ganger.. Sleit me å få alarmen og sentrallåsen tell å funke når eg va ferdig.. (bare testa en gang.) så kan være noe annet..

Ellers.. KANON lys.. digga det max.. Men sak prøve det noen dager så får eg se ka som blir.. va en liten skuffelse att det gikk slikt.. att ikke alt gikk smertefritt.. og ikke "plagdes" me lysblink osv.

Vist noen finner noe ut som førhindre dette så si ifra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så dette kan forsvinne ved å montere ett rele allså trur du? eller bytte batteri..

noen som har tegning på dette? allså releet..

Ole-magne: e din 528 grå?

A hella resistor pack can be purchased from hid4less.com for $139.99* står det nederst på siden som jeg ga deg en link til... er jo en tegning på samme side..

tror at vis du legger opp rele + egen jording så kommer alt til å bli bedre, men som jeg sa først i denne tråden. så hjalp det å bytte batteri på min bil..

Amzoch du har PM....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så dette kan forsvinne ved å montere ett rele allså trur du? eller bytte batteri..

noen som har tegning på dette? allså releet..

Det er et eget ledningsnett med i settet som du kan bruke for å koble deg rett på "batteriet". Reléet kobles da inn mot de vanlige strømledningene til lampa, og de brukes da som styrestrøm. Dermed trekker det ikke nok strøm, slik at check controlen tror en eller flere pærer er røket. Det er da du trenger de dingsene du linka til.

Kan ikke noen som har dette problemet å jorde skikkelig? Det høres jo helt sprøtt ut at det skal skje slike ting. Men samtidig er det utrolig mye som henger sammen i disse bilene våre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønt det vist det man fikk opp feil melding. att pærene ikke var der.. heller no.. Men her blinker alt av lys når du tender lysene, så er alt ok. Må si eg bikker meg litt mot det ole-magne sa.. ang batteriet. Ska måle mitt i morra vist man får tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært i kontakt med produsenten, som sier de skal sende meg et eller annet som retter på problemet sammen med neste leveranse (especial wiring harness?). Nå fikk jeg en leveranse i forgårs, så det tar nok noe tid, men jeg er litt spent på hva de sender meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppsiktsvekkende resultater!!

Nå har eg fått og montert xenon-kit fra Xenon Trading.. Lukka øynene når eg slo på lysene første gang.

Til min store forundring fungerte det :o

Kobla det opp på nett samme måte som det fra bimmers.no, men det var ingen tegn til blinking noen steder.

Dette er ikkje noen som helst form for klage på xenon-kit fra bimmers.no, kan hende det er en feil på mine lys.

Er vertfall kjempe fornøyd med dette, ser ut som orginalt 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde blinking. Jeg gjorde som ole-magne tipset om.. jeg skiftet batteriet fra 66ah biltema batteri til ett 74 ah kjøpt på bilextra, det sku være ferdig laddet.. Men glemte måle når eg monterte det.. va nåkk sikkert ikke fult.. det blinket ennu.. men nu etter ett par små kjøringer,. så nu har det sluttet helt å blinke. alt funker som bare det.. kanon... elske xenon.. kanon å kjøre me :)

Store testen kommer i morra. nu e eg på innlande.. det er kalt og ska kjøre i morra tidlig.. ska se om det blinker da.. men det ser låvende.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har eg også bestillt nytt batteri, bilen stod i 3 dager denne veka og da var det bare akkurat at den startet..

Når nytt batteri er i hus skal eg prøve med kittet fra bimmers.no på fjernlysene.

Kanskje eg er kvitt problemet då.

"Check Lowbeam lights" kommer opp hver gang eg starter nå (med lysene av), men det forsvinner når eg slår på lysene... ikkje at det gjør noe, men er det noen som vet årsaken til dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...