andreasrr Skrevet Januar 6, 2007 Share Skrevet Januar 6, 2007 har en del bmw 318i deler til salgs. girkasse,hjerne,luftmengde måler, ratt +mye mer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Januar 6, 2007 Share Skrevet Januar 6, 2007 E30? E36? E46? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haddis Skrevet Januar 7, 2007 Share Skrevet Januar 7, 2007 Hvor mye skal du ha for LMM? Er den i god stand osv?Hvilken motor type er det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreasrr Skrevet Januar 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2007 E30? E36? E46? det er en e36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreasrr Skrevet Januar 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2007 Hvor mye skal du ha for LMM? Er den i god stand osv?Hvilken motor type er det?m40 motor. er i bruk bar stand kunne tenke meg 500 kr for den +frakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet Januar 7, 2007 Share Skrevet Januar 7, 2007 åssen ratt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreasrr Skrevet Januar 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2007 orginalt bmw ratt legg er ut bilde etter vært Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JohnR. Skrevet Januar 7, 2007 Share Skrevet Januar 7, 2007 http://www.bimmers.no/modules.php?full= ... _photo.php har su en slik fanger i samme grågargen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreasrr Skrevet Januar 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2007 dårlig med det. kompisen min kjøpte resten av bilen etter jeg hadde pelt ut motoren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreasrr Skrevet Januar 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2007 det jeg har er ratt, mellomaksel, bakklokke, bremse skiver, calipere, girkassefordeler lokk, dynamo, starter,luftmengdemåler, servo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreasrr Skrevet Januar 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet Januar 8, 2007 Share Skrevet Januar 8, 2007 pris på rattet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreasrr Skrevet Januar 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2007 500 hadde jeg tenkt meg for det;) +frakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet Januar 26, 2007 Share Skrevet Januar 26, 2007 LMM solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cappel Skrevet Januar 26, 2007 Share Skrevet Januar 26, 2007 girkassefordeler lokk Skal vel kanskje være et mellomrom og komma her håper jeg. I så fall; hvor mye for girkassa, og hvor langt har den gått? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå