andreasrr Skrevet Januar 26, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2007 lmm og girkassa er solgt men resten har jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Januar 26, 2007 Share Skrevet Januar 26, 2007 har du solgt grøftlyktene de som sitter på frontfangeren? hvis ikke, hvor mye skal du ha for de?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreasrr Skrevet Januar 26, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2007 har ikke orginal fangeren så har nok ikke grøfte lysa jeg har bare bytta motor så det meste jeg har er motor deler :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hansm Skrevet Januar 28, 2007 Share Skrevet Januar 28, 2007 har du heilt instrument med turtalteller til bmw 318i?? eg kjøpte eit med det fungerte ikkje på min bmw:P. så eg trenge eit instrument med turtalteller til 4syl. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torris Skrevet Januar 30, 2007 Share Skrevet Januar 30, 2007 Hei er motoren fortsat til salgs? er den demontert fra bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreasrr Skrevet Januar 30, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2007 det var der probleme var desverre :S råde lagra var gåenen så jeg har panta motoren :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå