[space] Posted January 7, 2007 Posted January 7, 2007 I mangel på skisesong kan jeg friste med en sykkel! Sykkelen er bygd slik: -Ramme: Haro extreme x3 (prototyp. så vidt jeg vet , eneste i Norge) -Monster T gaffel (Litt kortere, men kraftigere enn den på bildet, så sykkelen får et mer riktig stuk.) -Romic bakdemper. Kjøpt fra fabrikken, spesialtunet til sykkelen. (Begge demperne er justerbare alle veier, demping og retur) -Hvite Halo SAS 24" felger med Kenda dekk. -Truvativ krank. -XT gir (Deore girhendler) -Mekaniske skivebremser. Sykkelen er nydelig og godt balansert. Felgene og gaffelen er nye i fjor, men bare kjørt på 2 ganger. Selges pga. alt for lite tid. Pris: 10.000,- eller bud. Sykkelen kan hentes eller leveres på Østlandet. Kontakt Simon på mail: simonhha@hotmail.com
SteffenM2 Posted January 7, 2007 Posted January 7, 2007 10tusen?! Hvorfor så billig? Men en ting, få deg hydraulicse skive bremser
[space] Posted January 7, 2007 Author Posted January 7, 2007 Billig for å gjøre den mest mulig attraktiv, og JA, det er lite penger for denne sykkelen! Men det er penger som bare står i kjellern, som jeg kunne brukt på bilen! Om jeg skulle beholdt den hadde hydraliske skivebremser stått på lista, men de funker bra disse her også, + at de er jo mye lettere å justere og fikse på.
Recommended Posts