albjorkl Skrevet Januar 7, 2007 Skrevet Januar 7, 2007 hvor kan jeg få kjøpt skjermbreddere til e30 ? noen som vet?
Øyvind L. Skrevet Januar 7, 2007 Skrevet Januar 7, 2007 Feks hos BMW. De selger originale M3 skjermner.. Ellers så selger vel Koed glassfiber skjermer tror jeg.
albjorkl Skrevet Januar 7, 2007 Forfatter Skrevet Januar 7, 2007 vill ikke ha m3 skjermene.. bare sånne man popper/støyper inn.. bare sånne skjermkanter.. skjønner ?
albjorkl Skrevet Januar 7, 2007 Forfatter Skrevet Januar 7, 2007 http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BMW-2002 ... otohosting sånne !
Sollitoo Skrevet Januar 8, 2007 Skrevet Januar 8, 2007 de finner du vel hos huggern! er mange som har sånne, men de pleier å være fornicklet.. kjenner han som har den E30 325IA'ensom var med i en episode for Hotel Cæsar, men syns ikke de "cromma" er så gromme.. beste er vel å kjøpe fult kit, da det blir tøft..
R.T.S Skrevet Januar 8, 2007 Skrevet Januar 8, 2007 de finner du vel hos huggern! er mange som har sånne, men de pleier å være fornicklet.. kjenner han som har den E30 325IA'ensom var med i en episode for Hotel Cæsar, men syns ikke de "cromma" er så gromme.. beste er vel å kjøpe fult kit, da det blir tøft.. se litt nøyere på bildene . er ikke vanlige rustgjemmere det er bilde av.
Sollitoo Skrevet Januar 8, 2007 Skrevet Januar 8, 2007 jaok=) sorry.. skal gå litt fort i svingene vettu.. har ihvertfall fått merket skoene mine ZR(Y)! hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå