StigJ Skrevet Januar 7, 2007 Skrevet Januar 7, 2007 Så fristende ut. Er den original? Hvor er den kjøpt? Hvis du ikke får solgt den innen januar tror jeg at jeg tar den når jeg får lønn 1. februar. Eg helt skrapa nå.
hartgeya Skrevet Januar 7, 2007 Forfatter Skrevet Januar 7, 2007 Så fristende ut. Er den original? Hvor er den kjøpt? Hvis du ikke får solgt den innen januar tror jeg at jeg tar den når jeg får lønn 1. februar. Eg helt skrapa nå. Den er ikke orginal,men ganske lik. Derfor billigere. Billig fordi jeg fikk to stk gratis (samples) fra en produsent i Asia.
hartgeya Skrevet Januar 7, 2007 Forfatter Skrevet Januar 7, 2007 Eg tek den. Skal vi gå vidare via PM? Ok
skiern Skrevet Januar 8, 2007 Skrevet Januar 8, 2007 Gir deg 350,- dersom den ikke er solgt. Kvaliteten er ok?
hartgeya Skrevet Januar 8, 2007 Forfatter Skrevet Januar 8, 2007 Gir deg 350,- dersom den ikke er solgt. Kvaliteten er ok? Hei. Den er ikke solgt. Kvalitet er bra. Den er ikke skadet, 100% i ny stand. Spoileren er matt og bør lakkes i bilens farge.
skiern Skrevet Januar 8, 2007 Skrevet Januar 8, 2007 Det ser ut som jeg var for sent ute? Hvis ikke tar jeg den. Send meg en PM isåfall.
hartgeya Skrevet Januar 8, 2007 Forfatter Skrevet Januar 8, 2007 Jeg glemte at jeg hadde en til,men den er til E39. Den er litt større i høyde. Spoileren som selges er ment for E39, med tanke på lengde og buen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå