vanos Skrevet Januar 7, 2007 Share Skrevet Januar 7, 2007 Noen som vet om det selges csl replica felger i norge??? Eller noen som har kjøpt det fra usa Feks.??? Veit att bbs ch ser slik ut, men blir fort veldig dyrt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quentez Skrevet Januar 7, 2007 Share Skrevet Januar 7, 2007 Her har du 18" CSL-replicas. http://www.modbargains.com/product.asp?pf_id=bmw%2De46%2Dwheels005 Send mail til Mike angående fraktkostnader, tror det blir rundt $300 for fire felger. Så må du huske på norsk moms og tollavgifter i tillegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vanos Skrevet Januar 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2007 skulle ha ca 340 for å sende til norge.....blir ikkje noen billige felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Januar 8, 2007 Share Skrevet Januar 8, 2007 Du får et sett 19" bbs ch, som forøvrig ikke er alt for like CSL felgene, til 17500,- Synes ikke det er alt for ille i forhold til andre felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vanos Skrevet Januar 10, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2007 Hvor hen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oak Skrevet Januar 28, 2007 Share Skrevet Januar 28, 2007 Bumper denne tråden jeg! Noen som vet om forhandlere i norge som har csl replikaer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Januar 28, 2007 Share Skrevet Januar 28, 2007 Slenger meg på denne tråden jeg og. På denne siden det ble linket til tidligere i tråden fant jeg noen BBS LeMans replica felger, Har siklet på Le-Mans felgene lenge, Og nå er de tilgjenelige til for meg og =), Men jeg tror det blir litt mye bryderi å handle felger helt fra USA. http://www.modbargains.com/product.aspx?pf_id=AT279 Noen som har sett disse til salgs i Norden ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quentez Skrevet Januar 28, 2007 Share Skrevet Januar 28, 2007 skulle ha ca 340 for å sende til norge.....blir ikkje noen billige felger $699 + $340 i frakt = 6800 kr Så kan du plusse på et par tusen i moms (25%) av prisen. Da skal den endelige prisen på felgene bli rundt 9000 kr....det er jo ikke så veldig dårlig pris vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Januar 28, 2007 Share Skrevet Januar 28, 2007 Nei det er det ikke, men det tar vel evigheter før de kommer fram, også kommer dekk i tillegg da. Men det er veeeldig fristende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krza Skrevet Januar 28, 2007 Share Skrevet Januar 28, 2007 Jeg vet faktisk at jeg har sett disse i Norge, på internet.. skal prøve å finne de, ettersom jeg vil ha de selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krza Skrevet Januar 28, 2007 Share Skrevet Januar 28, 2007 http://www.autogrip.no/sider/designfelger.htm - 23 BMW Krysseiket design www.autogrip.no Her står det imidlertidig at det største de kommer i er 18x8".. Dette er da vel altfor lite, hvertfall for min del.. Trenger 19x9" og 19x9.5".. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Januar 29, 2007 Share Skrevet Januar 29, 2007 Noen som vet om det selges csl replica felger i norge???Eller noen som har kjøpt det fra usa Feks.??? Veit att bbs ch ser slik ut, men blir fort veldig dyrt... Driver å lurer på å bestiller meg de felgene jeg linket til litt lenger opp her. Hvis du bestemmer deg for å bestille så slenger jeg meg på også kan vi evt. få litt rimeligere frakt. Valdres er jo ikke sÅÅ langt unna hønefoss. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmn Skrevet Januar 29, 2007 Share Skrevet Januar 29, 2007 Hva med å sende med f.eks JetCarrier? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Januar 30, 2007 Share Skrevet Januar 30, 2007 Jeg vet faktisk at jeg har sett disse i Norge, på internet.. skal prøve å finne de, ettersom jeg vil ha de selv Hadde vært tøft om du fant de til salgs i norge! si ifra isåfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vanos Skrevet Januar 31, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2007 Må tenke litt på det.... Blir dyrt nok med 9000kr for felger som er uorginale, også er det dumt hvis man skulle ødelegge ein felg og kjøpe ein ny fra usa. Men de sr veldig bra ut!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå