ebnerd Skrevet Januar 9, 2007 Forfatter Skrevet Januar 9, 2007 Glimrende illustrasjon!! TAKK!! På min bil fungerer det ikke slik. aloebiz.net skriver "prøv å slett feilkoden", hvordan gjør jeg det? Fersk BMW eier, ikke veldig kjent med bilen min enda.
aloebiz.net Skrevet Januar 9, 2007 Skrevet Januar 9, 2007 Glimrende illustrasjon!! TAKK!!På min bil fungerer det ikke slik. aloebiz.net skriver "prøv å slett feilkoden", hvordan gjør jeg det? Fersk BMW eier, ikke veldig kjent med bilen min enda. Ta bilen på verksted, koble til diagnoseapparat og slett evt feilkoder som måtte ligge inn på regnsensoren
ebnerd Skrevet Januar 30, 2007 Forfatter Skrevet Januar 30, 2007 Feiler er snart fiksa Det var et rele som hadde tatt kveld, sitter fast i på posisjon. Hadde også noe kontaktfeil i viskerhendelen. Ikke rart viskerne gikk bananas. Måtte vente litt på ny viskerhendel. "Let it rain"
TJ Skrevet Januar 31, 2007 Skrevet Januar 31, 2007 Godt å høre at du har fått klarhet i sakene, og at ting ordner seg. For noe galt var det jo helt opplagt her.
Rope Skrevet Januar 31, 2007 Skrevet Januar 31, 2007 Jeg har et annet spørsmål. når jeg setter min på regnsensor så går den fort hele tiden, noen ganger funker den og andre ganger går den helt bananas. Kan det være pga viskerne er litt slitt og legger igjen en liten hinne på ruten? Det er samme fart på steg1(regnsensor) som på steg2...
Boss Skrevet Februar 2, 2007 Skrevet Februar 2, 2007 Føleren bak speilet må være ren. Hvis viskerene ikke vasker rent der, tar den det som regn. Og da skal viskerene gå.
Beamer Skrevet Februar 5, 2007 Skrevet Februar 5, 2007 Har også problem med regnsensoren på min 320d. Der går viskerene som et vanelig intervall i regnsensorposisjon, uavhengig av mengde regn. Går også uten regn. Er vel mest sannsyneligvis sensoren det er noe galt med her?
aloebiz.net Skrevet Februar 5, 2007 Skrevet Februar 5, 2007 Beamer: Stikk innom BMW og få slettet feilkode på regnsensoren så vil den fungere normalt igjen om det ikke er noen fysisk feil på den.. min gikk vanlig intervall uavhengig av regn eller ikke.. slettet en feilkode så var det i orden igjen.. det er visst en vanlig feil som de visstnok har gitt et eget klengenavn som jeg ikke husker..
aloebiz.net Skrevet Februar 5, 2007 Skrevet Februar 5, 2007 Jeg har et annet spørsmål. når jeg setter min på regnsensor så går den fort hele tiden, noen ganger funker den og andre ganger går den helt bananas.Kan det være pga viskerne er litt slitt og legger igjen en liten hinne på ruten? Det er samme fart på steg1(regnsensor) som på steg2... Hva skjer om du aktiverer regnsensoren på tørr rute da? Hvis den ikke går da så prøv å ta fingern utvendig på sensor øyet. da skal den slå et slag av seg sjøl.. gjør den ikke det så ere no gæli
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå