T Y racing Skrevet Januar 7, 2007 Share Skrevet Januar 7, 2007 http://video.google.com/videoplay?docid ... 05+group+b er det noe spesiellt langt ned hvis han skulle dra av veien a?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Januar 7, 2007 Share Skrevet Januar 7, 2007 kald og rolig han der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T Y racing Skrevet Januar 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2007 ja det er helt rått bøyer meg i støvet for det der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oak Skrevet Januar 7, 2007 Share Skrevet Januar 7, 2007 http://video.google.com/videoplay?docid=-7781677116029327015&q=group+b+rallye 600 gamp i den lille 205'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0lle Skrevet Januar 7, 2007 Share Skrevet Januar 7, 2007 Kult når han får sola i øya.. kald som faen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Januar 7, 2007 Share Skrevet Januar 7, 2007 Imponerende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Januar 8, 2007 Share Skrevet Januar 8, 2007 Vi har jo til og med en egen tråd om Ari Vatanen... ... Vi har ellers også diskutert Pikes Peak både opp og ned... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Januar 8, 2007 Share Skrevet Januar 8, 2007 hadde driti på meg samtidig mens jeg hadde daua av latter vist jeg hadde sitti på der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Sunde Skrevet Januar 8, 2007 Share Skrevet Januar 8, 2007 Konge klassiker dette Blir ikke lei av så på denne filmen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T Y racing Skrevet Januar 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2007 hadde driti på meg samtidig mens jeg hadde daua av latter vist jeg hadde sitti på der grei kombinasjon det der he he.men enig med deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Januar 8, 2007 Share Skrevet Januar 8, 2007 Stabilt opplegg det greiene der, når solen treffer han sånn ca 3 30 ut i filmen skjermer han bare for med den ene hånden og fortsetter å gasse på. Var jo litt moro med den fluen som ble mos 2 50 ut i filen også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_E34 Skrevet Januar 8, 2007 Share Skrevet Januar 8, 2007 Sjuk kjøring! Og nice vinge, skulle gjerne hatt en slik en Men nå har vi hvertfall lært at hvis vi får solen i øynene skal vi bare gi bånn gass å holde hånden til skygge for solen!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glomsaker ///M h5ehQz7k Skrevet Januar 8, 2007 Share Skrevet Januar 8, 2007 Jælva gal mann.. God til å kjøre da, helt sykt. Den vingen lol så ut som om den skulle ta av sted Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T Y racing Skrevet Januar 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2007 Jælva gal mann..God til å kjøre da, helt sykt. Den vingen lol så ut som om den skulle ta av sted greit å ha vinger når det er så langt ned \:D/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattrokiller Skrevet Januar 9, 2007 Share Skrevet Januar 9, 2007 Rått! Ruskogen blir liksom ikke helt det samme. Kanskje ikke helt smart å stå i veien der som endel tilskuere gjorde nei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå