Jump to content

Recommended Posts

Posted

Antenneforsterkeren henger under coupe lyset i c-stolpen på venstre side.

Hvis du sette inn en uoriginal spiller så slutter denne å virke. Den trenger spenning ifra spilleren. Ledningen ligger ferdig frem i pluggen til spilleren.

Posted

Jeg har dårlig radio-mottak sjøl, og skal begynne å se på dette nå. Så vidt jeg har skjønt er det en hvit ledning i bilen som skal tilkobles en blå(remote) ledning med 12v spenning på spilleren. Får komme tilbake til hvordan det går.

Posted
Antenneforsterkeren henger under coupe lyset i c-stolpen på venstre side.

Hvis du sette inn en uoriginal spiller så slutter denne å virke. Den trenger spenning ifra spilleren. Ledningen ligger ferdig frem i pluggen til spilleren.

ok, får se om jeg ser den ledingen da. Har ikke hatt radio siden jeg kjøpte bilen,heller ikke den forrige eieren. Finner ikke antenneledningen som egentlig skal ligge bak spilleren..må trekke en ny kabel, og d er altså fra c-stolpen...

Posted
Jeg har dårlig radio-mottak sjøl, og skal begynne å se på dette nå. Så vidt jeg har skjønt er det en hvit ledning i bilen som skal tilkobles en blå(remote) ledning med 12v spenning på spilleren. Får komme tilbake til hvordan det går.

flotter, bra å dele erfaringer:)

Posted

Stemmer. Ledningen som skal kobles på remote ledningen ifra spilleren er hvit. Den hvite kommer ifra antenneforsterken.

Lykke til.

Posted

på min bil ligger denne forsterkeren i panelet rett under ruta bak hvor antennedelen er, men nå har jeg en touring og det er kansjke andeledes på dem ?

Posted
hvordan løsner man c-stolpen egentlig..?

Bare å nappe ut dekselet :) vær forsiktig når du setter det på igjen, de klipsa som sitter på dekselet har lett for å knekke om de ikke treffer rett i hulla i selve stolpen.

Posted
hvordan løsner man c-stolpen egentlig..?

Bare å nappe ut dekselet :) vær forsiktig når du setter det på igjen, de klipsa som sitter på dekselet har lett for å knekke om de ikke treffer rett i hulla i selve stolpen.

oki :)