Lien Skrevet Januar 8, 2007 Share Skrevet Januar 8, 2007 Er det noen som veit om Alpina B3 bare ble levert med alpina fanger forran, eller om den kom i noen eksemplarer med m-tech fanger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Januar 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2007 http://finn.no/finn/car/object?finnkode ... os=3&tot=4 Noen som veit noe om denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 8, 2007 Share Skrevet Januar 8, 2007 Ettermontert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Januar 9, 2007 Share Skrevet Januar 9, 2007 Litt flaut å ha bilen sin registrert som BMW ALPHINA 3,0.. (sjekk ut "tid for neste EU-kontroll" knappen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Januar 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2007 Ja jeg har sett det Er vell en skriveleif fra BT sin side.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Januar 9, 2007 Share Skrevet Januar 9, 2007 En ødelegger ikke en original Alpina med m-tech...FY! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Januar 9, 2007 Share Skrevet Januar 9, 2007 Jeg hadde slengt på Alpina leppa igjen ja Den cabben der har stått tilsalgs i snart 2år tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Januar 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2007 Syntes det er litt rart jeg for den så meget fin ut.. Selgeren sa han hadde solgt den flere ganger, men det var aldri noen som kom med penger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Januar 9, 2007 Share Skrevet Januar 9, 2007 Synes merkene på hekken så så "Rånete" ut. Er det virkelig sånn originalt? Så så ettermonter og uoriginalt ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Januar 9, 2007 Share Skrevet Januar 9, 2007 Emblema er sånn originalt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 10, 2007 Share Skrevet Januar 10, 2007 Det ser nok litt uvant ut for oss nordmenn med de emblemene..Alpina er sjelden vare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Januar 10, 2007 Share Skrevet Januar 10, 2007 M3 fangeren er nok ettermontert - sitter jo skjevt også.... Og bilen har vært til salgs leeeeeeenge så noe muffens må det vel være... Med forbehold om at bildet ikke er forvrengt, så sitter ikke emblemene riktig montert - ser ut som de står i en "bue", men det skal se slik ut: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrem Skrevet Januar 10, 2007 Share Skrevet Januar 10, 2007 Bilen såg jo bra ut denn =) Er jo en mulighet for att alpina leppen er ØDELAGT da =D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ferthux Skrevet Januar 10, 2007 Share Skrevet Januar 10, 2007 nja, han beskriv jo bilen som "strøken" så den kan jo ikke være ødelagt.. sikkert bare shabby montering "Strøken Alpina B3. Norges eneste?" <--- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Januar 10, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2007 Da ble det ikke noe kjøp siden jeg fikk litt dårlig magefølelse.. Men er kanskje noe annet på gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå