R.E.H Skrevet April 25, 2007 Skrevet April 25, 2007 jævli bra prosjekt! ikke mange som oppdaterer som deg, og det er et stort savn.. jævlig bra prosjekt du har:) du den vinga hvor har du den? selge?
Skimmy Skrevet April 25, 2007 Forfatter Skrevet April 25, 2007 jo takk for det:) tror ikke jeg skal selge den vingen, tenkte å ha den på bruksbilen vist jeg ikke skal ha den på denne bilen her.. skal ta en liten oppdatering senere i kveld
R.E.H Skrevet April 25, 2007 Skrevet April 25, 2007 okei høres bra ut:) si ifra iallefall hvis du skal selge den m3 vinga..
Skimmy Skrevet April 25, 2007 Forfatter Skrevet April 25, 2007 er Hartge spoiler, er ikke så dyr på www.koed.dk
Skimmy Skrevet April 25, 2007 Forfatter Skrevet April 25, 2007 jeg og en kompis var å henta bil i bergen på lørdag,kan godt noen av dere har sett en i mellom bergen, gjøvik og mo i rana:P blir vell ikke så sykt mye gjort med denne nå, men blir vell litt, bilde av bilen vi hentet ligger nederst her:P oppdatering sånn vart den framfra me sveisa igjen logo bøttestolen:) skal bestille en til snart girstanga å dashn ribba å vaska baki:P ny ratte mitt:D:D 300 spenn med frakta å d fra Ebay:D bi nytt til stunder litt bedre bilde av felgene på bil, synest? Fords siræva cosworth:( noen som veit av en HVIT opel manta fra gjøvik som går godt? kjørte kapp mot han mot gjøvik så forsvant han i ei HELVETTES fart inn i sentrum:P
sh0rty^ Skrevet April 25, 2007 Skrevet April 25, 2007 Kjempeartig at du er så ivrig, og oppdaterer ofte. Men jeg har akkurat lest mellom hele tråden din, og jeg må innrømme at jeg har smilt litt for meg selv nå og da For å nevne noen punkter så var det vel det fløyelsestoffet du hadde trukket om midtkonsollen med, og den scwhære turtellern i frontruta, jeg har forøvrig hørt om folk som har bygd til short shift, men long shift var noe nytt, har sett dette på noen hotrods men det var det Ikke meningen å kritisere, men liker pågangsmotet ditt, impulskjøpene av biler osv. Stå på! Dette får du til Visst du trenger noen tips angående turbokonvertering i framtiden er det masse hjelp å få på forumet her. Håper du også tar turen til bimmers treffet 18 mai. mvh lars
Skimmy Skrevet April 25, 2007 Forfatter Skrevet April 25, 2007 hehe, har forlenga girstanga, men forlenga den på undersia også da:) så er ikke noe lang vandring, fikk turtelleren for en billig penge, også virker ikke den orginale:P og det fløyelstoffe.. ja det skjønner jeg alle med når dem sier rååne faktor, det er borte for lengs:) men takk for kommentaren, tar alt sammen positivt uanset, alle har ulike meninger på alt:) hvor er bimmerstreffet?
Skimmy Skrevet April 27, 2007 Forfatter Skrevet April 27, 2007 da starta eg til Br.sund å hent en bmw 320 e30 tell:) hehe
Skimmy Skrevet Juni 4, 2007 Forfatter Skrevet Juni 4, 2007 på tide med en lite oppdatering, har fått motoren til å gå som ei kule. skal kjøre inn motoren i helga, har vært i dag å kjøpt prøveskilt, har løst å kjør på acr på sommertreffe i helga. men tror ikke d blir. har bynt å pusse ned bilen, er fettelei. hehe toppdeksle som eg ska lakker å sett på min motor:) har montert 3 pungtseler, har ikke gidda å kjøpt en tell bøttestol enda. så får no bære vær sånn her:) har montert på ei orginal girstang som e ha sveisa shortshift på, den andre vart så tung:P har laga ei aluminiums plata me nå instrument i, og får ny aluminiums girkula i morgen har montert OMP pedala, og laga en fothviler, VIL HA I SPORTSRATTE MITT montert sideskjørtan begge bilan i lag:P ferdilakka brannsloknings apparate mitt. har også bestilt dekaler for sidene, bilen blir lakkert hvit, med BMW MOTORSPORT i gull på sidene, og masse andre firmalogoer på sidene i gull. skal lakkere bilen svart inni, og så blir det bur med tiden som blir hvit er litt vanskeli å holde på med en slik finger, 2 pinner som stikker ut, og sydd å sånt, har knust eine beine i den på jobb, etter å ha jobba der i 10 daga:P hehe også ett bilde av bruksbilen min:) også ett av innkjørsla mi:)
Ivanrogov Skrevet Juni 4, 2007 Skrevet Juni 4, 2007 Pen inkjørsel. Tipper naboene dine er veldig gla i deg Men hvorfor har du satt på tape på lyktene ?
Skimmy Skrevet Juni 4, 2007 Forfatter Skrevet Juni 4, 2007 hehe, var å kjørte en tur i går med bilen, trur d va 4-5 naboa innom å sport ka eg ha putta under pansre:P dem sei ikke så mye på at d står bila overalt:P tape på lyktene, syns bære d va litt tøft på masse racing bila, å sia denna skal brukes på banen, så må vell eg og ha d;) e vell så ikke glass ska sprees utover ban når eg kjør uttfør å kræsj:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå