Gå til innhold

BMW 1602 touring 72mod


Rabbit
 Share

Anbefalte innlegg

Hei igjen... Mailet litt med Håkon her om dagen... Det budet jeg har lagt inn står jeg ved... i og med jeg ikke har sett bilen og faktisk har bittelitt peil på bmw veteran biler så er ikke det et ugunstig tilbud...dette er faktisk ikke en VELDIG skjelden bil i mine omkretser og langt mindere populær enn sedan utgaven... Men jeg trenger ikke denne da jeg har mer enn nok av mer skjeldne bmwer å ta vare på. Budet mitt var/er ment at da blir bilen om den er noe å sette istand tatt vare på i den rette ånden over tid eller solgt videre til andre... elller den havner som donorbil for andre oppegående biler som trenger det. Men som sagt jeg har ikke sett bilen og vet faktisk ikke hva dette er. Si ifra om du er intr. ellers legger jeg dette på hylla. Jeg skal ikke stå i veien for at andre kjøper den og det er faktisk du som bestemmer om du skal selge eller ikke og til hvem osv. Lykke til... Du har nr mitt. Mvh Marianne/ muska

Å by 3 lapper for denne bilen er spottpris og knapt nok det... Nå kan jeg sikkert ikke like mye som deg når det gjelder BMW, men jeg har nok peiling til å skjønne at denne modellen som Rabbit har her er såpass sjelden at den er verdt mere...

Hvis han legger denne ut til salgs i feks. Tyskland så vil han få fra 2000 euro og oppover. Det er bare her i dette nisselandet at folk ikke skjønner hva klassiske eldre biler er verdt, det er vel derfor det forsvinner det ene smykket etter det andre over landegrensene...

Siden du har såpass peiling så og påstår at disse ikke er så sjeldne her til lands så kan du vel komme med litt fakta om hvor mange av disse som finnes i Norge.

Du sa jo også til meg som har en 82 BMW 316aut med 82 000 km på telleren at denne var mest egnet som "delebil", til tross for at den var 100% rustfri og hadde mange options... Så jeg vet ikke helt jeg...

:roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må jeg nesten le litt... Tenk at lille meg kan erte opp 2 menn :lol: Ja jeg kan sikkert komme med masse info og tall men ser bare ikke helt menigen da dere tydeligvis har gjort opp deres menig allerede :) Og ærevære dere for det. Trekker meg glatt ut av dette og trekker det "simple" budet mitt, og til deg POLARDEGO så ser jeg fortsatt på E21en din som en verdig høggebil til fordel for andre mer oppegående E21. Har faktisk høgd en idag samme farge men 320 manuell, vel å merke en 82 mod med 182000km på telleren. Tror ikke vi deler helt samme syn på å ta vare på el restaurere biler og godt er nå det, fo i min verden så må jeg faktisk også høgge bra biler for at andre biler skal ha livets rett.. Det var Alt fra meg i denne saken... Lykke til begge to... and take care :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må jeg nesten le litt... Tenk at lille meg kan erte opp 2 menn :lol: Ja jeg kan sikkert komme med masse info og tall men ser bare ikke helt menigen da dere tydeligvis har gjort opp deres menig allerede :) Og ærevære dere for det. Trekker meg glatt ut av dette og trekker det "simple" budet mitt, og til deg POLARDEGO så ser jeg fortsatt på E21en din som en verdig høggebil til fordel for andre mer oppegående E21. Har faktisk høgd en idag samme farge men 320 manuell, vel å merke en 82 mod med 182000km på telleren. Tror ikke vi deler helt samme syn på å ta vare på el restaurere biler og godt er nå det, fo i min verden så må jeg faktisk også høgge bra biler for at andre biler skal ha livets rett.. Det var Alt fra meg i denne saken... Lykke til begge to... and take care :wink:

Vi får se hvem som stikker av med prisene sesongen 2008 vettu...

(er fullbooka med VAG denne sesongen)

Jeg tror også at Touringen er solgt, så da gjenstår det å se hvor den dukker opp igjen.

Og til det siste du skriver, klikk på linken under her... :wink:

Vi gjerne fremdeles ha noen faktatall på dine påstander, at du mener at E21 min som en "høggebil" burde vel si mer om deg enn om meg.

God bedring.

http://www.retro-rides.com/rrawards2006.html

5264-bilde125.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt jeg ikke solgte min 72 touring til ei høggerglad pike i Hobøl da hvertfall, syns nemlig den fortjener bedre enn det.. Og som sagt kan jeg ikke husk sist jeg så en slik på veien, så vanlig på norske veier er de vel ikke akkurat.. vet det går en orange i tomter, og det er den jeg vet om..

Med litt omsorg og lakk vil denne vekke stor oppmerksomhet på bmw treff, og at sedan utgaven er så veldig mye mer populær tviler jeg veldig på, de ser jeg jo på veien daglig, hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en bil er jo aldri mere værdt enn det noen vil gi for den! kan forøvrig ikke forestille meg at denne er værdt særlig mere en 3000kr! er jo knapt nok et oppussings objekt!

Hva vet du om det..? at det mangler litt lakk er så, men det følger med mye nye deler, og rusten er tatt.. Syns du er litt bombasktisk og forutintatt med de påstandene du kommer med.. at det er en annen farge på panser og ny skjerm og front som ikke er lakket, gjør ikke bilen til et vrak..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en bil er jo aldri mere værdt enn det noen vil gi for den! kan forøvrig ikke forestille meg at denne er værdt særlig mere en 3000kr! er jo knapt nok et oppussings objekt!

Nei.. Den er vel kanskje ikke det? Syns det er veldig merkelig, at det er såpass få igjen i norge. Men de er vel ikke verdt noe, så ingen gidder vel å ha de. :roll:

Bilen her, hadde LETT gått for 20tusen +-

Skal snakke med naboen i morgen, han har en ganske strøken touring, kanskje han har lyst på en til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HeHe,ja dette var en merkelig tråd,selger forlanger bud over 5000,-,hvorfor har ingen av dere som sier at bilen er verdt mye mere en 5000,- ikke kjøpt bilen,og kanskje med egne øyne gjort ett kupp.Verdien på en gammel bil er det markadet som bestemmer. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...