Gå til innhold

Nye sommerdekk - Toyo eller Goodyear?

cmn
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg skal kjøpe nye sommerdekk, og for øyeblikket står valget mellom Toyo Proxes T1-R og Goodyear Eagle F1 GS-D3. Hva ville dere andre valgt? Hvordan er holdbarheten på disse? Egenskaper på tørt og vått? Håper noen kan hjelpe meg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde kjøt Goodyear uten tvil! Har hatt det på mange av bilene mine åg det sitter som F! Hvilken dim er det du kjører på? Har du fått noen priser?

Hadde 225/40x18 på Min Golf 4, og kunne kjøre MYE fortere rundt svinger på vått og tørt en med andre dekk jeg har prøvd.. Har ikke Testet Toyo dekkene, men kan vertfal stå innefor at Goodyear er det jeg skal ha på mine biler!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skiller under 100-lappen på et sett i pris. Mulig jeg går for Goodyear, da jeg har hørt at Toyo-dekkene har ganske kort levetid. Om ingen her har andre erfaringer da? Dimensjonene er 225/45-17 foran og 245/40-17 bak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres bra ut. Er vel ikke no drittdekk noen av de. Tror jeg går for Goodyear da det virker som om de er litt mer slitesterke, men fremdeles har (omtrent) samme grep. Har ikke råd til å skifte dekk to ganger i løpet av sommeren...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...