Truls 87 Skrevet Januar 9, 2007 Share Skrevet Januar 9, 2007 Coupe og cab fikk ny front senere enn sedan/touring som du linker til. min 1999 coupe har samme front som den cabben du titter på.. bortsett fra at jeg ikke har Mtech da.. Er forøvrig også en helt annen front på coue/cab enn på sedan/touring Coupe/cab uten facelift: http://www.finn.no/finn/viewimage?finnk ... dTypeId=20 Coupe/cab med facelift: http://www.finn.no/finn/viewimage?finnk ... dTypeId=20 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wheelman Skrevet Januar 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2007 ok:) da ble jeg litt smartere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenny_ Skrevet Januar 9, 2007 Share Skrevet Januar 9, 2007 Jeg liker den faceliften veldig godt. Kunne forresten tenkt meg å prøve en slik 318 med 143hk i. Cab'en var bilen veldig fin da. Men ville nok fått meg ett nytt sted før du vuderte ny bil. En liten kniv og vips hærverk for 10tusenvis av kr. Virker som du er max uheldig fortiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wheelman Skrevet Januar 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2007 bilen blir ikke stående på samme sted uansett... denne bilen skal brukes, ikke stå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ca///e Skrevet Januar 10, 2007 Share Skrevet Januar 10, 2007 ok:) da ble jeg litt smartere Ja, man lærer noe nytt hver eneste dag Forresten forbanna synd med bilen din. Mine kondolanser til deg Wheelman. Slikt er det ingen som fortjener. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wheelman Skrevet Januar 10, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2007 takk... for trøste meg med at jeg får igjen litt hvertfall... også kan jeg jo få kjøpt meg no nytt som det ikke er noe pes med:) har solgt bilen slik den står. så den kommer nok til og gjenoppstå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå