PenguiN- Skrevet Januar 9, 2007 Share Skrevet Januar 9, 2007 Selger ulakkert glassfiber leppe til m3 fronten. kjøpt ny på schmiedmann. pittelittelitt arbeid må gjøres for perfekt passform, snakk om 5 min med pussepapir. selges pga trenger penger. MÅ HENTES I OSLO. 1400,- RING kun. 959 26 332 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Januar 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2007 BUMP dersom jeg tvinges ( i form av god pris) så kan jeg også selge med M3 GT vingen (dobbel,ny,perfektpassform,ulakkert) ring meg davel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325m24v Skrevet Januar 11, 2007 Share Skrevet Januar 11, 2007 bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet Januar 11, 2007 Share Skrevet Januar 11, 2007 hvilke pris på begge delene samlet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Januar 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2007 Bilder? Leppen og vingen er nytt og ikke lakkert eller herja med. Pris for begge samlet er 4000,- men, sender helst ikke da jeg er i millitæret i oslo og har liten tid og mulighet til å pakke å sende osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Martin Skrevet Januar 11, 2007 Share Skrevet Januar 11, 2007 Hatt litt biler du! Håper det ikke er førstegangstjenesten du er inne i... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Januar 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2007 førstegangstjenesten jo, HMKG. Hatt så mange biler at jeg ikke får plass til flere i signaturen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Januar 14, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2007 fortsatt til salgs.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Januar 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2007 BUMP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wolfie^ Skrevet Januar 15, 2007 Share Skrevet Januar 15, 2007 hadde litt lyst til å taue bort skylinen din første dagen den sto uttafor garde leiren, da den sto uten oblat og jeg hadde leirvakt;) feit bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Januar 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2007 hehe, såpass? leppa og vingen fortsatt til salgs. prekær situasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Januar 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2007 tar imot BUD MEN KUN HVIS DU BOR I OSLO. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Januar 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2007 faen så fort man ryker nedover lista her. INGEN SOM ER INTRESSERT I GT2 LEPPE TIL M3 FANGEREN? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Januar 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2007 SELGES BILLIG. RING HVIS DU KAN HENTE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pocket Skrevet Januar 25, 2007 Share Skrevet Januar 25, 2007 Åpen for skambud på leppa? 800,- så henter jeg den i leirvakta? Og den passer vel til sedan, skal vel ikke ha noe å si så lenge man har m3 fronten? Er vel en slik som er nederst? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå