m-blå Skrevet Januar 10, 2007 Share Skrevet Januar 10, 2007 Hei rstockmann. Jeg bare lurer på om det er gamle bilen min du har... ?hørte nettopp at den var solgt på Stord. SC143.. 530d m-sport med m5 speil og eksos. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torodd Skrevet Januar 10, 2007 Share Skrevet Januar 10, 2007 Jeg vuderer også og kjøpe M6 felger til min E39, kjempefine felger.. har du\dere noen flere bilder av e39 med m6 felger ??? replika felger kan kjøpes fra www.dekkexpress.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rstockmann Skrevet Januar 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2007 Då var felgene på vei, så dei er vel her om et par uker Mangler bare sol, tørre veier og en temperatur over 15 grader no.. Prisen på felgene låg på rundt 3000,- pr.stk. viss eg ikkje tar feil, så dei var ikkje så dyre. Blir levert med BFGoodrich G-profiler, samme som eg hadde på 528'en.. Er utrolig fornøyd med dei dekkene, absolutt å annbefale. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rstockmann Skrevet Januar 16, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2007 Blei usikker....! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-blå Skrevet Januar 27, 2007 Share Skrevet Januar 27, 2007 Du har pm! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå