RuJu Skrevet Januar 9, 2007 Share Skrevet Januar 9, 2007 Hei Legger denne ut for en kompis. http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail ... 047#bilder Er en sinnsykt fin og rå bil Husk at dette er en salgsannonse, og ikke en mulighet for dere med fritids problemer til å skrive negative innlegg Takk på forhånd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Januar 9, 2007 Share Skrevet Januar 9, 2007 Den var pen Hvor mye ekstra for felgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Januar 9, 2007 Share Skrevet Januar 9, 2007 Hei, Jeg er interessert, kan du garanterer at det ikke er noe galt med den bilen? Tror du han er interessert i bytte? Syns den var steike fin, men se om du kan få tak i bilder av interiøret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet Januar 9, 2007 Share Skrevet Januar 9, 2007 Tror det er vanskelig å få til å skrive noe negativt om den bilen, syntes den virka billig for den standen den ser ut til å være i! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuJu Skrevet Januar 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2007 8000kr eksta før felgan. er nye 215/40-17 toyo dekk på dem. som er brukt i 2mnd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Januar 9, 2007 Share Skrevet Januar 9, 2007 Tror det er vanskelig å få til å skrive noe negativt om den bilen, syntes den virka billig for den standen den ser ut til å være i! bilder er bilder da mr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuJu Skrevet Januar 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2007 sorry for dobbel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuJu Skrevet Januar 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2007 Hei, Jeg er interessert, kan du garanterer at det ikke er noe galt med den bilen? Tror du han er interessert i bytte? Syns den var steike fin, men se om du kan få tak i bilder av interiøret Korsen bil i bytte? skal ordne bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Januar 9, 2007 Share Skrevet Januar 9, 2007 Hei, Jeg er interessert, kan du garanterer at det ikke er noe galt med den bilen? Tror du han er interessert i bytte? Syns den var steike fin, men se om du kan få tak i bilder av interiøret Korsen bil i bytte? skal ordne bilder Tja det er en 316i, men den er 5år nyere Du kan jo spørre ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuJu Skrevet Januar 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2007 Hei, Jeg er interessert, kan du garanterer at det ikke er noe galt med den bilen? Tror du han er interessert i bytte? Syns den var steike fin, men se om du kan få tak i bilder av interiøret Korsen bil i bytte? skal ordne bilder Tja det er en 316i, men den er 5år nyere Du kan jo spørre ihvertfall tror ikke han vil bytte. kan høre med han. kommer interiør bilde Bakskjermene er det rust i. vet ikkje hvor mye det er. han snakket i at han ville skjære ut venste bakskjerm å sveise i ny. fram skjermer er valset, di kunne trengt ny lakk. husk på at bilen er en 87mod. og til den prisen er det uansett billig. spørr i vei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuJu Skrevet Januar 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2007 total lakkering av bil kan jeg fikkse for under 10tusen vist du pusser og fikkser rust selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 9, 2007 Share Skrevet Januar 9, 2007 Jeg kan ikke se at det er oppgitt noen km. stand i salgsannonsen..? Er han villig til å gå ned i pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuJu Skrevet Januar 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2007 Bilen er gått 282 000km. Står vel pris kan diskuteres. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Januar 9, 2007 Share Skrevet Januar 9, 2007 Hei, Er mulig inntressert! Som sagt flere bilder og når var bilen Eu-godkjent? Tilstandsrapport hadde gjort seg. Ja og en ting til, er det servo på den? Det kom vel i 87 gjorde det ikke? Hadde en 86 mod 320i i fjor uten servo og 16" dekk som var 215/40/16 så var litt tungt til tider! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuJu Skrevet Januar 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2007 Det er ett nr i annonsen Som sagt legger jeg bare den ut for han. Ring eller send melding. Vist du ringer akkurat nu så får du nok høre lyden av den og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg