Bmwfanatic Skrevet Januar 9, 2007 Share Skrevet Januar 9, 2007 Får si noe mer seriøst jeg også.. Er her hver dag, opptil flere ganger, og jeg syns det er såpass bra att jeg kunne betalt en liten slump for att det skal fortsette Supert forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svensson Skrevet Januar 9, 2007 Share Skrevet Januar 9, 2007 Bimmers er rett og slett det eneste forumet jeg gidder å være på. Er faktisk helt genialt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Januar 9, 2007 Share Skrevet Januar 9, 2007 Må vel henge meg på her jeg også.. Er jo såklart fullstendig enig. Knall bra forum. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Tveter Skrevet Januar 9, 2007 Share Skrevet Januar 9, 2007 Bimmers.no er knallbra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Januar 9, 2007 Share Skrevet Januar 9, 2007 Bimmers er nok den nettsida eg bruker mest tid på, uten tvil. Og som eg har sagt før, så kunne nok Gunnar ha tjent litt penger på medlemskontigent, men det at han ikkje gjere det er noko som eg har stor respekt for! Og når det kjem til oppdatering av utstyr som "Tommy" seie, så skulle det bare MANGLE at han spurte etter penger! Men som alltid med eit forum, har nok kvar og ein av oss ein meining om kva som kan bli betre. Men det "dårlege" blir veid opp av det gode Knall forum Gunnar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Januar 9, 2007 Share Skrevet Januar 9, 2007 99% av all tiden jeg er på nettet står en luke med bimmers.no oppe, det sier vel egentlig sitt Her har man egentlig alt man har brukt for, teknisk avdeling, prosjektavd, en avd for litt mer løssluppet prat og noen kjøp er salg sider som er KONGE. Man annonserer helt gratis og sjansen for å få solgt noe, samt finne noe intressant her er MYE større enn på andre forum! Internettopplevelsen/gleden hadde ihvertfall blitt betydlig svekket om bimmers en dag skulle havarere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Januar 9, 2007 Share Skrevet Januar 9, 2007 99% av all tiden jeg er på nettet står en luke med bimmers.no oppe, det sier vel egentlig sitt Samme her, har rett og slett blitt avhengi av denne siden. For dere som ønsker støtte Gunnar økonomisk. Kan jo handle div. produkter i webshopen, samt fortsette og besøke/ bruke siden. Da er det større mulighet for han å selge reklameplass . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Januar 9, 2007 Share Skrevet Januar 9, 2007 Bimmers.no ja.. Det er et helsikes forum! Har lært utrolig mye, ikke bare om BMW, men om bil generelt.. Takker Gunnar tusen ganger for det her, håper det varer LENGE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
verticalescape Skrevet Januar 9, 2007 Share Skrevet Januar 9, 2007 creds til Gunnar ja Er også blitt avhengig av forumet her, og er innom sikkert tre ganger hver dag.. minst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude Skrevet Januar 9, 2007 Share Skrevet Januar 9, 2007 Jeg Digger siden Som sakt, mye lærerikt.. Ikke minst, En side med masse forskjellige Kule prosjekter ! ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth520IA Skrevet Januar 9, 2007 Share Skrevet Januar 9, 2007 Kan ikke si imot noe av dette, nei. Må bare henge meg på lasset, jeg også . Et kjempeforum, som jeg også er blitt avhengig av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raven Skrevet Januar 9, 2007 Share Skrevet Januar 9, 2007 Ja må jo atter en gang bare kaste meg på listen. Dette er et kjempeforum som man lærer mye av, treffer likesinnede og får svar på alle spørsmål (selv de "teite"). Har ikke hatt tid til å være inne her hver dag i det siste men det er aldri langt i mellom en "oppdatering" Åsså føler man seg velkommen selv som jente Keep up the good work Gunnar og alle dere andre som er med på å skape dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Januar 9, 2007 Share Skrevet Januar 9, 2007 hail Gunnar og Co, ikke minst Bimmers sine brukere som sørger for at det er bra forum! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ollilur Skrevet Januar 9, 2007 Share Skrevet Januar 9, 2007 Suuuupert forum d hær :whoa: masse kule prosjekta, hjelp å få, tips og at det er gratis osv:) stå på bimmers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Januar 9, 2007 Share Skrevet Januar 9, 2007 dette er start sida mi,og besøker den mange ganger for dagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå