Gå til innhold

Heldige brukere på bimmers.no


sammigun
 Share

Anbefalte innlegg

Vi er det.

Skikkelig heldige som har denne tjenesten som ikke koster ei krone.....

Dette har jeg også blitt fortalt av flere jeg har vært og kjøpt BMW av, både biler og deler.

De har vært veldig fornøyde med å komme i kontakt med folk som har bruk for, eller interesse for det de sitte med av BMW, selv om de selv kanskje bare kjører Audi eller Toyota til vanlig.

Det er mange forum som krever at du må være betalende medlem av en klubb for å få opprettet en konto.

Tenker da spesielt på Audi/Volkswagen Club og Opel Motorsport klubb.

Jeg har hatt flere VAG-biler oppigjennom, og nå har jeg ståendes en Kadett GSI som tar plass jeg ikke har.

Tenkte jeg kunne legge den ut på Opel-klubben, men jeg er da vitterlig IKKE interessert i å melde meg inn i en klubb og betale kontigent for det.

Så alle de "gode" delene på denne bilen blir nødt for å havne på høgger...

Litt naivt å tro at alle gode og interessante Opel'er havner i hendene på en entusiast..... :roll:

3 ganger hurra for bimmers.no!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 58
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Helt enig...:)

Er nettopp blitt medlem og surrer en del rundtom på trådene her, og finner veldig masse lærerikt! Utrolig mange som har skikkelig peiling her og det er stor hjelp for de som ikke har fullt så mye...

Og med så mange hyggelige folk og at det til og med er gratis, kommer nok jeg til å bli her lenge! <3bimmers.no<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er også meget godt fornøyd med arbeidet til Gunnar og Co, å for en tid tilbake, så var det nødvendig (mener jeg å huske) å oppgradere noe utstyr, for å opprettholde "standarden" på dette forumet, å Gunnar spurte ydmykt om pengestøtte, og folk betalte gladelig. Å etter en stund, så ble det hele omgjort til et lotteri, etter at OS Bildeler hadde lest om dette, og Sponset Bimmers med en pocketbike til å lodde ut. Dette viser bare at folk setter pris på et slikt utmerket "produkt" som BIMMERS.NO er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...