Gå til innhold

Heldige brukere på bimmers.no

sammigun
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 58
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Får bare henge meg på og si meg enig i alt som sies her! En UTROLIG bra side som Gunnar skal ha all mulig skryt for!!! Bimmers.no er i aller høyeste grad avhengighetsdannene! :wink:

Her kan man lære masse om biler generelt, ikke bare Bmw. Og ikke minst ikke være redd for å spørre de "dumme" spørsmålene som man kanskje vegrer seg litt for å spørre om ellers. Folk svarer uansett så godt de kan her inne. :)

Så en stor takk til Gunnar, moderatorene og ikke minst alle brukerne her inne som gjør dette til det supre nettstedet dette er!!! :applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nok ikke like mye her som mange av dere andre, mye fordi jeg ikke har kapasitet til å gå gjennom alle innlegg her til enhver tid. Det er en enorm trafikk her inne. Er jeg borte i 2 døgn er det over 10 sider med trådoverskrifter - det er vanvittig!!

Så om noen har tips om en tråd jeg bør lese, send meg enm PM, det er godt mulig jeg ikke får den med meg.

Og gratulerer til alle som trekker for å holde dette organiserte kaoset i tøylene. Dere vet hvem dere er! Og spesielt til Gunnar sendes en stor takk for å ha fått til en slik omfattende tilhengerskare med så mye kunnskap og entusiasme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk til Gunnar og moderatorene :) Og det lotteriet som Gunnar og OS hadde, der gikk jeg av med seieren og fikk en en eminent Pocketbike :) Jeg har forumsiden som startside, og går igjennom nye tråder med en gang jeg kommer meg på nett, før jeg gjør noe annet. Avhengig kaller man vel slikt?? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satt og leikte meg litt i Exel no, og kom fram til denne kurva, fra og med 8/4-2003 til og med 10/1-2007.

PS! Den nederste, er for antall år, den på sida er for antall medlemmer. Eg fekk ikkje til den ***** exel greiene og gad ikkje krangle meir med den!

bimmerspu0.png

Komme ein del medlemmer det siste året. Men er vel ein del "sovende" profiler som venter på at interessen skal komme tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må også henge meg på her og si at Gunnar gjør en kjempejobb. Kan ikke gi nok cred til deg Gunnar!

Jeg har alltid en side av bimmers åpen når jeg sitter ved pc'en og er rett og slett blitt komplett avhengig av dette. Mulig noen (FTK) mener det er i negativ forstand, men der er jeg ikke enig i :)

Utrolig lærerikt å følge med her og lese gjennom alt alle gjør med bilene sine. Om bimmers blir borte får jeg mye ekstra fritid....

Får si som Borat så fint sier det: "awouwwawii, itsa very nice!" :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...