Gå til innhold

Heldige brukere på bimmers.no


sammigun
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 58
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 1 month later...

Henger meg på jeg også, rett og slett et fabelaktig forum!! :D Er også innom hver dag, stadig nye interessante ting å lese! Stoor takk til alle oss bimmers som driver forumet til stadig nye høyder! Håper på flere treff og samlinger, både riksdekkende og lokale. Keep up the excellent work! :applause::applause::applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare rose alle dere som er så tålmodige og svarer og hjelper alle oss som er ganske uvitende.. Det er utrolig hjelpsomt! :D Det er en av hovedgrunnene til at dette forumet er så bra! Selv om mange av dere har hørt de samme spørsmålene hundre ganger så er det aldri noen sure miner! :D Utrolig bra av dere folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg som er jo en som har brukt "litt" for mange timer her inne.. dette er det meste geniale forumet jeg har og er på.. det har en bra forumløsning og er vefldig enkelt og bruke.. man får svar på det meste man lurer på og folk har som oftest de delene du søker om det er noe du mangler og trenger og kjøpe.. gunnar og co har gjort en utrolig jobb her inne med go hjelp fra div forumbrukere. fredrik er vel dette forumets største levende leksikon.. han kan nesten for mye. :) lurer på om han kan noe annet en bil?? tusn takk gunnar for att du har stjelt noen timer av mitt døgn de siste 3-4 årene.. ;) live blir kortere og kortere ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare å ta av hatten til Gunnar og co :bmw:

Er her hver eneste dag,når muligheten er til stedet,man lærer så mye her,får tips og triks og dessuten kan spare masse penger på å reparere noe selv, utrolig bra, takk til alle medlemmer å :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...