Gjest Skrevet Januar 9, 2007 Share Skrevet Januar 9, 2007 Som topic sier... hvilken farge er best på E39? Dama mi er skikkelig kritisk til blått... hva synes dere om den? Personlig synes jeg Sort, Blått og Sølv er finest! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet Januar 9, 2007 Share Skrevet Januar 9, 2007 ikke vær tøffel og hør på hva madamen sier, gå for det du føler for. personlig liker jeg best e39 enten i sølv eller blått. svart er ok, kommer ann på om det er stv eller sedan. grønt derimot er litt "pappabil" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 9, 2007 Share Skrevet Januar 9, 2007 Ja er enig der:) Liker ikke grønt noe særlig.. blir litt kjedlig da synes jeg! hehe:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Januar 9, 2007 Share Skrevet Januar 9, 2007 Nettop kjøpt meg grønn bayer, og er veldig fornøyd. Hatt sort på alle bilene mine, så det fryder med forandring. Mørke blått, mørke grønt og sort er peneste på E39. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glomsaker ///M h5ehQz7k Skrevet Januar 9, 2007 Share Skrevet Januar 9, 2007 Synes sølv passer bra på E39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Tveter Skrevet Januar 9, 2007 Share Skrevet Januar 9, 2007 E39 Touring er helt værst i den litt Lyse Bmw fargen, kommer ikke på hva den heter, men så den på en bil som var til salgs på finn i sommer, noen som husker? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Januar 9, 2007 Share Skrevet Januar 9, 2007 Avusblau og Imolarot er kjempefarger på E39! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 9, 2007 Share Skrevet Januar 9, 2007 hmm.. hvor står fargekoden i e39 sedan? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 9, 2007 Share Skrevet Januar 9, 2007 Forøvrig en liten fargeoversikt til E39 her;) http://images.google.no/imgres?imgurl=h ... D%26sa%3DG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth520IA Skrevet Januar 9, 2007 Share Skrevet Januar 9, 2007 Jeg synes alle biler er fine sorte, men når det gjelder E39 kan jeg ikke komme utenom at det, etter min mening, er aspensølv som er aller finest. Dette var fargen på min først E39, og jeg lette lenge nå når jeg skulle ha en igjen. Touringen min er blå, men vil nok etterhvert også bli aspensølv. Har også hatt en grønn touring, ikke så værst den heller faktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Januar 9, 2007 Share Skrevet Januar 9, 2007 Schwarz II Uni. Schiefergrün Met. Seie no berre eg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas1 Skrevet Januar 10, 2007 Share Skrevet Januar 10, 2007 ikke vær tøffel og hør på hva madamen sier, gå for det du føler for.personlig liker jeg best e39 enten i sølv eller blått. svart er ok, kommer ann på om det er stv eller sedan. grønt derimot er litt "pappabil" Ja er enig der:) Liker ikke grønt noe særlig.. blir litt kjedlig da synes jeg! hehe:) *Kremt - kremt * Synes nå grønt, og spesielt Oxford Green II, er ganske så fint jeg da. En klassisk og eksklusiv farge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andycam Skrevet Januar 10, 2007 Share Skrevet Januar 10, 2007 Ettersom de fleste er sølv, sort og marineblå, så utgår det for min del. Er ikke så fan av sølv uansett. Men blå type le mans blue eller hva den heter kler E39 veldig godt. Har også sett en rød E39 med M-styling som faktisk ble veldig fin. Ser på en av linkene lenger oppe her at man får den i topaz. Da er jo valget enkelt. En kollega av meg hadde en 540 som var blå liknende topaz, men den var heller ikke topaz. Veldig fin farge det og i alle fall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TJ Skrevet Januar 10, 2007 Share Skrevet Januar 10, 2007 Har selv hatt en Oxford grønn E39, og likte denne fargen godt jeg. Har nå en i fargen Schwarz II Uni, og er også veldig fornøyd med den. Gjør seg godt med Shadowline. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rottert Skrevet Januar 10, 2007 Share Skrevet Januar 10, 2007 Svart og blå mener hvertfall jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå