Moenmann Skrevet Januar 10, 2007 Share Skrevet Januar 10, 2007 hei.. på julaften kræsja jeg bilen min! har ikke vært så aktiv på forumet..men akkurat nå trenger jeg medlidenhet "Før" bilde ser dere på avataren min.. Kom ut fra en tørr tunnel i glatt sving, så var det gjort.. Front.. Høyre hjulbue bak..som var bredda inntil den traff kanten Ikke fått pris på dette enda..det var visst rammeskade på begge sider også..så dette kan bli morsomt.. Skitten var den også på bildene! huff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Januar 10, 2007 Share Skrevet Januar 10, 2007 hmm, med rammeskade så spørs det om den ikke blir spiker.. synd å si det men! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Januar 10, 2007 Share Skrevet Januar 10, 2007 Skal du selge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrem Skrevet Januar 10, 2007 Share Skrevet Januar 10, 2007 Dette var leit =/ Var den breddet bak?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Januar 10, 2007 Share Skrevet Januar 10, 2007 Auda.. Kjeven var visst flytta litt på den der ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moenmann Skrevet Januar 10, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2007 breddet litt bak ja .. aldri faen om jeg selger den skal på veien igjen før sommern!! hehe.. gir ikke opp så lett.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Puyol Skrevet Januar 10, 2007 Share Skrevet Januar 10, 2007 Huff, føler med deg ja :\ Men det viktigste er vel at det går bra med personene.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrem Skrevet Januar 10, 2007 Share Skrevet Januar 10, 2007 Egentlig ikke =D Forstuer heller noen bein enn å knuse bilen det er det verste som skjer ass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Januar 10, 2007 Share Skrevet Januar 10, 2007 Også gjerne uten kasko da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moenmann Skrevet Januar 10, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2007 Egentlig ikke =D Forstuer heller noen bein enn å knuse bilen det er det verste som skjer ass enig! alle maser om hvordan det går med meg biiilen miiin joooooo...... vet noen forresten hvordan det er med infinity 1 fanger på en senka bil? i forhold til m-tech.. er ikke helt sikker på hvor lav den er.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moenmann Skrevet Januar 10, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2007 Også gjerne uten kasko da eller? korrekt! livet er herlig noen ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Januar 10, 2007 Share Skrevet Januar 10, 2007 Så ut som om den hadde fått seg en solid kilevink ja... Hvis det er rammeskade blir den ikke kondemnert da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moenmann Skrevet Januar 10, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2007 Så ut som om den hadde fått seg en solid kilevink ja... Hvis det er rammeskade blir den ikke kondemnert da? forsto det som at den kunne fikses! venter bare på pris på alt.. er ikke noe jeg ser frem til.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ferthux Skrevet Januar 10, 2007 Share Skrevet Januar 10, 2007 ouch ;/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 10, 2007 Share Skrevet Januar 10, 2007 Egentlig ikke =D Forstuer heller noen bein enn å knuse bilen det er det verste som skjer ass Hvis du heller vil risikere å bli lam, eller i værste fall dø er jo det greit. En bil kan erstattes, men det kan ikke et menneske.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå