NyborgRacing Skrevet Januar 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2007 ingen som gidder å PS for meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Februar 23, 2007 Share Skrevet Februar 23, 2007 tror ikke det skader med et litt større bilde av bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet Februar 25, 2007 Share Skrevet Februar 25, 2007 Så der.... Gadd ikke bruke mer en 10 min på det, men du ser nå sånn ca hvordan det blir....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NyborgRacing Skrevet Februar 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2007 tusen takk!! noen som syns dette var pent? syns ikke de kledde bilen så godt jeg.. kanskje bedre i virkeligheten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ropa Skrevet Februar 25, 2007 Share Skrevet Februar 25, 2007 tusen takk!! noen som syns dette var pent? syns ikke de kledde bilen så godt jeg.. kanskje bedre i virkeligheten! Syns heller ikke dem kledde bilen noe særlig, men kanskje pga den hvite bakgrunnen man ser, den hadde jo vært sort i real life. Du får selge dem om du ikke blir fornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NyborgRacing Skrevet Februar 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2007 ja de er til salgs så! tror de kler en e-46 bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå