marius paulsen Skrevet Januar 12, 2007 Forfatter Skrevet Januar 12, 2007 de ser strøkene ut! vet ikke!
oyvin Skrevet Januar 13, 2007 Skrevet Januar 13, 2007 greit at de er solgt, men er da dette facelift lykter? syns de er forferdelig like de jeg har.
Geir Anders Skrevet Januar 13, 2007 Skrevet Januar 13, 2007 Det der er IKKE facelift lykter. Det er de hvite som sto på før 2000/2001 faceliften.
Kenneth520IA Skrevet Januar 14, 2007 Skrevet Januar 14, 2007 Ikke noe problem Det er jeg som har kjøpt dem, og ser også at det ikke er 2001-look. Grunnen til at jeg ønsker nettopp denne typen, er at jeg vil ha hvite lykter rundt hele bilen, ikke orange. 2001-lyktene kommer etter hvert, men har valgt å oppgradere touringen min først. Den har xenon, og koster litt. Har ikke råd til å oppgradere begge samtidig. Et lite spørsmål: Hva er egentlig definisjonen på facelift? Ut ifra hva jeg har fått med meg, kom ingen E39 frem til 2001 med originalt hvite blinkere. Ved bytte til hvite, er vel faktisk dette en facelift. Eller er jeg helt på jordet??
marius paulsen Skrevet Januar 14, 2007 Forfatter Skrevet Januar 14, 2007 selges kr 1000forskuddsbetaling! det er mulig dem ikke heter faceliftlykter men dem er nå vel ikke akkurat ulike!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå