Gå til innhold

Pioneer -Drit!


Anbefalte innlegg

pleier å komme av dårlig jord.

Fiks det fort, for er den sånn for lenge, vil den alltid bli sånn. Det skjer nemmelig noe med den forsterkeren inne i spilleren. hadde det problemet på min gamle spiller... Hørte med en sterio spesialist...

Mvh Marius

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke det er at det er en pioneer spiller som er problemet for å si det sånn!

De er vel noen av de beste på markedet!

Jeg har en pioneer deh-P9800bt og har plassert mikrofonen rett foran rattet på nedre del av speedometert hvis du skjønner?

Av og til kan jeg plages med ekko men da pleier jeg å skru ned litt så kommer det seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekkoet kommer ofte av for høy lyd, å den beste plasseringen for mikrofonen, er i taket, over speilet. Hvis overskytende lengde med ledning til mikrofonen, er surret sammen og lagt ved kablene bak spilleren, så kan dette også forårsake støy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legg nye strøm\Jord ledninger fram til spilleren fra bateriet og nermeste Jordings pungt.

For orginal ledningene på BMW er sinsykt tynne, og drar du ut spillern en del ganger så er det enkelt att de får seg en knekk.

Når det gjelder handsfree så gjør som Tommy sier, har det sånn i min bil og det fungerer veldig bra.

Jeg har en Pioneer Primer DEH-P980BT spiller.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...