Gå til innhold

Stakkars gutt

Aracna
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 61
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

opplevd nesten samme selv,men der hadde de gjerningsmannen som fikk gå fordi det ikke var penger til å etterforske...

politiet prioriterer det politikerne vil de skal prioritere. dvs bryllupet til rimihagen,nokas ranet etc.

for politikerne våre med lilla skjerf (eller palestinaskjerf hvis de er under 30) og sandaler er det den kriminelle det er synd på som har fallt utenfor samfunnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men en ting, hvordan tørre å fortsatt la bilen stå på samme plass etter 2 innbrudd? Siden en MÅ ha nøkkel for å komme inn? Hva med å skifte lås etter første innbruddet? :?

En bil burde stå sikkert i en låst garasje.. hvor ellers skulle han satt den? ute? :P

Tror det er snakk om en felles garasje og da er det vel ikke bare bare å skifte trommel på låsen siden alle andre må ha ny nøkkel også..

Jo, men uansett når man mistenker at det er en tyv med egen nøkkel på ferde så ville jeg ha byttet lås å tatt den kostnaden med nye nøkler. Tipper forsikringsselskapet mitt hadde vært enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

esben86: tror det er en fin kombinasjon av at politiet ikke har nok penger pga. staten nedprioriterer det for å tjene penger, og at politiet(finansdepardementet) prioriterer fler saker hvor de kan tjene penger... som feks. bilkjøring... bøter en jo en fin inntektskilde for staten da pengene går til staten og ikke politiet som igjen styrer hva politiet skal gjøre. Dessuten så får jo tross alt politisjefene bonus for å holde budsjettet og "ta mange kriminelle", og billister er jo veldig enkle å ta... du kan jo bare sitte stille med en kaffekopp og en laserpistol/radar så kommer de til deg istendenfor at du skal dra ut å lete etter dem :lol:

Men alikevel. vi betaler jo skatt for å bland annet ha politi men når vi trenger de så virker det på meg som om de ikke bryr seg.

Jeg bor på en ganske liten plass Ca: 1300 innbyggere å for en stund tilbake var det en kompis av meg som fikk grisebank av flere stykker. ringte da politiet for å melde inn dette men siden vi ikke har fast politi her på plassen så var de 10mil unna å beskeden var da at de kunne ikke komme pga dårlig råd. dette er jo snakk om en kompis som ble sendt på legevakten med masse kutt i ansiktet og div. og når kompisen min da annmeldte saken så ble den henlagt pga mangel på bevis. hallooo vi var 5 vitner som kom etterpå. uheldigvis hadde de som banket han kommet seg inn i en bil å bynt å kjørt :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm... nesten så vi her inne skulle ha samlet inn en slant til han wheelman hvis ikke saken ordner seg! En hundrings pr.snute kan vi vel ofre for en bimmervenn?! ;)

bare et forslag....

Er med på den :D Kan ikke noen opprette en konto eller noe, så kan alle gi fra 100 og oppover, dette var en kjempe ide.

Håper flere melder intresse for dette, egentelig skulle man ha starta en egen tråd om dette og satt den under prioritet.

HAdde ikke wheelman forsikring som skulle dekke tyveriet? greit nok å gi til folk som mister penger, men hvis de får det dekket av forsikringen ser jeg ikke vitsen. man skal ikke tjene på tyveri heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opplever jeg noe sånt så spør jeg politiet om hjelp, og sier de nei tar jeg sakene i egne hender, så får jeg heller ta straffen min for at jeg ville ha krav på det som var mitt etterpå..

Hverdagskriminelle har det godt i Norge ja. At de ikke bare kan bure dem inne og gi dem brød og vann og pisking hver dag.. HVORFOR behandle dem så snilt? De er jo avskum hele gjengen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satt å så på debatten om den avisreportasjen på Fvn.no,

Og kommer over dette fantastiske innlegget.

ikke noe på veien å gjøre

Selvfølgelig trist at han mistet bilen på denne måten,etter så mye arbeid.Men at en slik bil blir holdt borte fra veien er bare bra. Denne typen biler er bygd for fart sladding og grisekjøring og har ingenting på norske veier og gjøre.

Det er sikkert en morro hobby å holde på med,men dette er en hobby som på norske veier skremmer og også risikerer og skade andre.

Innsendt av Martin Berentsen, 14.01.07 15:03.

Er rett så jeg må få gratulere Martin Berentsen, med et fantastisk uvitende innlegg. En slik bil er jo OVERHODET ikke bygd for fart og sladding, snarere tvert om. Bilen er jo bygd for å få oppmerksomhet pga utseendet.

Mener jeg leste at wheelman sin forsikring dekker tyveri..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satt å så på debatten om den avisreportasjen på Fvn.no,

Og kommer over dette fantastiske innlegget.

ikke noe på veien å gjøre

Selvfølgelig trist at han mistet bilen på denne måten,etter så mye arbeid.Men at en slik bil blir holdt borte fra veien er bare bra. Denne typen biler er bygd for fart sladding og grisekjøring og har ingenting på norske veier og gjøre.

Det er sikkert en morro hobby å holde på med,men dette er en hobby som på norske veier skremmer og også risikerer og skade andre.

Innsendt av Martin Berentsen, 14.01.07 15:03.

Er rett så jeg må få gratulere Martin Berentsen, med et fantastisk uvitende innlegg. En slik bil er jo OVERHODET ikke bygd for fart og sladding, snarere tvert om. Bilen er jo bygd for å få oppmerksomhet pga utseendet.

Mener jeg leste at wheelman sin forsikring dekker tyveri..

For en utrolig fyr det der (Martin Berentsen) sikkert skrevet av en som ikke ligger at ungdom kjører fine biler eller så er det ham som har stjelt alt det der for å holde bilen unna gata.

Hater at folk er så jævli firkanta i dette landet, alle må være en jævla a4 person (drikke kaffe og lese avisa, kan ikke gjøre noe annet!!)

La oss ta et eksempel, si at jeg ikke liker hester og den slags, går ikke rundt å sier at de der hestan skulle vært skutt siden dem driter på gata(dem burde riktignok plukke det opp)

Men andre skal alltid disse andres hobbyer.

Thats all folks :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mulig det... Nå er ikke jeg så inne på dette med forsikring, men vil han automatisk få tilbake på forsikringen kostnadene med alt dette "ekstrautstyret" eller modifiseringen da?

Edit: http://www.fvn.no/nyheter/kristiansand/ ... 431637.ece

Jeg tror det er vanlig i slike saker at bilen blir takstert ut ifra hva slaks stand den va i før tyveriet og at forsikringsselskapet betaler ut verdien av bilen til den uheldige kunden og beholder bilen (eventuelt at kunden får kjøpe ut bilen billig). Dette kan gjøre at eieren av bilen enten taper bra på det eller kommer greit ut av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...