///MoePower Skrevet Februar 3, 2008 Share Skrevet Februar 3, 2008 byr 3000 for komplett motor m. led nett Såvidt jeg har skjønt så sa kim allerede på forrige side at han hadde kjøpt denne bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Februar 3, 2008 Share Skrevet Februar 3, 2008 åja.. hehe fikk ikke med meg det jeg.. hmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Februar 3, 2008 Share Skrevet Februar 3, 2008 du gav vel 10k for denne bilen for 2-3mnd siden når den lå på autodb. den var hvertfall ute til 10k da, og dagen før jeg fikk penger på konto hentet en den på henger.. og du husker GODT at det interiøret der ikke er strøkent.. tulling.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim@etnorgeikrig.com Skrevet Februar 3, 2008 Share Skrevet Februar 3, 2008 Betalte 7000 levert på kaien i tromsø. Bilen er nå demontert og restene er levert på høgeriet. Interiøret ble ikke noe bedre av att de lå et bateri oppned i baksetet Men bilen hadde en komplet drivlinje, glasstakluke, en ny forskjerm, strøkent taktrekk og diverse annet brukende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Februar 4, 2008 Share Skrevet Februar 4, 2008 du selger ikke takluk asså? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Viste Skrevet Februar 7, 2008 Share Skrevet Februar 7, 2008 Hei Arne Vidar. Der var det liv i deg igjen. Vi har noe uoppgjort med Alpina bremser, vet du. Kan du ta kontakt med meg?92 22 65 44 eller PM. Eirik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Februar 7, 2008 Share Skrevet Februar 7, 2008 Tror nok ikke arne vidar er her nei..lenge siden han ble stengt ute av forumet..har svindlet mange han her..inkludert meg..4000kr tilsammen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim@etnorgeikrig.com Skrevet Februar 7, 2008 Share Skrevet Februar 7, 2008 Mener å huske att den handelen min var litt merkelig å.. Navnet på telefonen stemte ikke med navnet på kontoen jeg overførte til, var temmelig lettet når kompisen min ringte å sa att den var levert Merkelig å finne denne tråden i ettertid å. Kan desvere ikke hjelpe med verken navn eller nummer, siden samboeren min vasket telefonen min rett etter dette, og jeg satte pengene inn på kontoen hans i fokus bank. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28 TURBO Skrevet Februar 8, 2008 Share Skrevet Februar 8, 2008 Fyfan flaut a! æsjame Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Viste Skrevet Februar 15, 2008 Share Skrevet Februar 15, 2008 Hei igjen. Arne Vidar Moen sa han hadde skiftet navn til Stellander. Han holdt til noen mil i fra Tromsö. Noen som kjenner ham der ute? Jeg skulle gjöre en byttehandel med ham med lite brukte Alpina bremser mot store E32 bremser. Jeg sendte mine bremser til ham, og fikk ingen i retur. Sä der var ca 5.000 kr borte. Eneste positive nä er at jeg fant ut etterpä at Alpinaen var en E39 og ikke E46. Derfor kan han mest sannsynlig ikke bruke bremsene selv pä sin M3 Turbo. Det er surt ä bli lurt etter ä ha snakket flere timer i telefonen. Han virket grei og har stor kunnskap om BMW. Heldigvis er de fleste av oss pä forumet ärlige folk som handler med hverandre. Det mä vi fortsette med. Eirik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ixturbo Skrevet Februar 15, 2008 Share Skrevet Februar 15, 2008 han har vel en m3 til salgs på autodb eller finn, navn var stellander, var vel en annen tråd her for ikke lenge siden, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dralle Skrevet Februar 17, 2008 Share Skrevet Februar 17, 2008 Hei igjen. Arne Vidar Moen sa han hadde skiftet navn til Stellander. Han holdt til noen mil i fra Tromsö. Noen som kjenner ham der ute? Arne Vidar Moen? Den tidligere Tromsø, Brann og Lillestrøm-spilleren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Februar 17, 2008 Share Skrevet Februar 17, 2008 På tide med en kronerulling her vel? En eller annen som er til og stole på, disponerer kontoen sin slik at vi kan gi penger til et veldedig formål her inne kanskje? Alle innsamlede kroner går til den/de som sørger for et denne Arne eller hva pokker dusten heter, ikke er i stand til og gå på ett par mnd. Anyone? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Februar 17, 2008 Share Skrevet Februar 17, 2008 hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg