Gå til innhold

bmw 745 turbo 86 selges

Gjest teamstellander
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

du gav vel 10k for denne bilen for 2-3mnd siden når den lå på autodb. den var hvertfall ute til 10k da, og dagen før jeg fikk penger på konto hentet en den på henger..

og du husker GODT at det interiøret der ikke er strøkent.. tulling..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener å huske att den handelen min var litt merkelig å..

Navnet på telefonen stemte ikke med navnet på kontoen jeg overførte til, var temmelig lettet når kompisen min ringte å sa att den var levert :D

Merkelig å finne denne tråden i ettertid å.

Kan desvere ikke hjelpe med verken navn eller nummer, siden samboeren min vasket telefonen min rett etter dette, og jeg satte pengene inn på kontoen hans i fokus bank.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen. Arne Vidar Moen sa han hadde skiftet navn til Stellander. Han holdt til noen mil i fra Tromsö. Noen som kjenner ham der ute?

Jeg skulle gjöre en byttehandel med ham med lite brukte Alpina bremser mot store E32 bremser. Jeg sendte mine bremser til ham, og fikk ingen i retur. Sä der var ca 5.000 kr borte.

Eneste positive nä er at jeg fant ut etterpä at Alpinaen var en E39 og ikke E46. Derfor kan han mest sannsynlig ikke bruke bremsene selv pä sin M3 Turbo.

Det er surt ä bli lurt etter ä ha snakket flere timer i telefonen. Han virket grei og har stor kunnskap om BMW. Heldigvis er de fleste av oss pä forumet ärlige folk som handler med hverandre. Det mä vi fortsette med.

Eirik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På tide med en kronerulling her vel?

En eller annen som er til og stole på, disponerer kontoen sin slik at vi kan gi penger til et veldedig formål her inne kanskje?

Alle innsamlede kroner går til den/de som sørger for et denne Arne eller hva pokker dusten heter, ikke er i stand til og gå på ett par mnd.

Anyone?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...