Bmw mann Posted January 12, 2007 Posted January 12, 2007 grunnet feil montering av topp fra verksted fikk jeg flunk ny topp til bilen min 318is 93 modell. Tenkte d jeg skulle få tak i turbo til den, men først vil jeg porte den. smartest å gjøre det nå som topper er helt ny å ikke montert. Noen som vet hvor det kan gjøres ? Bor i stavanger så en plass i nærheten hadde vært fint. Når det gjelder turbo, hva vil dere anbefale, tenkte kjøpe en skikkelig stålpakning også, sånn at jeg har et bra oppsett til jeg setter i turbo kittet. har ikke kjøpt noe enda. Hva ville dere gjort i et slikt tilfelle ? Har ikke lyst å bruke noe sinnsykt med penger, siden det skal være bruks bil
D.Toft Posted January 12, 2007 Posted January 12, 2007 ebb på trim4eldre.no bor nedi der hos deg en plass, han er dyktig
Bmw mann Posted January 12, 2007 Author Posted January 12, 2007 ebb på trim4eldre.no bor nedi der hos deg en plass, han er dyktig www.trim4eldre.no eksistere ikke... fant den ikke...
E36Cab1 Posted January 12, 2007 Posted January 12, 2007 Hehe,var ikkje trim for eldre et program som gikk før en gang i tia? Sorry,måtte bare..
Bmw mann Posted January 12, 2007 Author Posted January 12, 2007 beklager, http://www.trim-4-eldre.com/ Thanks !
Recommended Posts