Banan Skrevet Januar 12, 2007 Share Skrevet Januar 12, 2007 Det begynnte med at jeg mistet lappen på bil i sommer p.g.a høy hastighet (101km/t i 60 sone). Da fikk jeg 8000,- i bot og 8 måneder uten lappen + mistet retten til å føre førerkort fri motorvogn, Samt 2 års prøvetid (10 dager i fengsel hvis jeg bryter loven igjen).Da hadde jeg hatt lappen i 5 måneder. Men lille juleaften (23.12.2006) var jeg så dum å kjøre moped i beruset tilstand uten førerkort (Jeg hadde ikke lov til å kjøre moped) og ble stoppet av politiet. Di fattet mistanke og jeg måtte bli med på politikontoret for blodprøve.Jeg tilsto at jeg var full (det var når jeg var beruset så vet ikke om det teller). Di sa de skulle ta avhør av meg når jeg ble edru. Men nå har d gått 3 uker og jeg har ikke hørt et pip fra dem siden om noe avhør. Så hva skjer egentlig nå hvis jeg ikke hører noe på over 3 uker? Saken min kan jo ikke bli sendt direkte til tingretten uten at di har avhørt meg først? Er politiet treige med slike saker eller har di glømt meg? Noen som vet noe? Please spar meg for dumme og usakelige innlegg om hvor dumt det er å fyllekjøre, man lærer av sine feil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 12, 2007 Share Skrevet Januar 12, 2007 Det kan ta en del tid, så du får bare slappe av helt til du eventuelt hører noe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Banan Skrevet Januar 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2007 Det kan ta en del tid, så du får bare slappe av helt til du eventuelt hører noe... Jepp men synest det er så rart siden di sa at di skulle ta avhør av meg når jeg ble edru Det tar jo liksom ikke 3 uker for å bli edru heller da, men men. Noen som har vært utfor fyllekjøring og vet litt mere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian333 Skrevet Januar 12, 2007 Share Skrevet Januar 12, 2007 Hehe, slapp av! Du blir kontakta.Tro meg:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Banan Skrevet Januar 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2007 Har fått beskjed om avhør nå så slett eller steng denne tråden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rotty Skrevet Januar 12, 2007 Share Skrevet Januar 12, 2007 Uansett da, trur du ikke det sitter noen aspiranter her inne som kjører bmw kansje ikke den beste saken å komme med offentlig om du ikke vil ha det opplyst liksom hehe. har ivertfall aldrig opplevd å bli glemt av lovens rare arm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Januar 12, 2007 Share Skrevet Januar 12, 2007 seigpining er vel det beste de vet.. Jeg har venta på at min sak skal komme opp nå i snart 3 måneder...! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Analex Skrevet Januar 13, 2007 Share Skrevet Januar 13, 2007 De brukte alle 3 ukene på å sende min sak til tingretten, og maaange måneder på å få rettsaken opp i systemet. Hele suppa tok vel ca. et halvt år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Januar 13, 2007 Share Skrevet Januar 13, 2007 en kompis av meg innrømte alt da de tok han for promillekjøring. Da begynte de 2 årene å telle fra den kvelden. Politiet brukte 1 år og 4 mnd før saken kom for retten. 6 mnd senere fikk han igjen lappen... SYKT lang tid de brukte her oppe.. de stresset TYDELIGVIS ikke.. siden han allerede hadde tilstått... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet Januar 13, 2007 Share Skrevet Januar 13, 2007 Du blir ALLTID kontakta hvis du har gjort noe galt, men har du noe du vil anmelde som er mindre en ran, kan du nesten glemme det Velkommen til Norge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå