Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

M3 E30 er en veldig slitesterk bil. Det som jeg ville vært oppmerksom på er rust, spesielt rundt vindu (under pakningen) og på taket, rundt takluken. Ellers kan registeret på en S14 motor være slitt. Rakler da ofte, og er dyrt å skifte, viss ikke en kan gjøre det selv....

Lykke til med jakten på den eneste "ekte" M3 :)

Skrevet

På M3'n med warsteiner dekor hos Konghelle har det faktisk vært rust under vinduet. Dette er fjerne og bilen fremstår som rustfri. Rust tror jeg ikke er det store problemet på den bilen.. :)

Skrevet
På M3'n med warsteiner dekor hos Konghelle har det faktisk vært rust under vinduet. Dette er fjerne og bilen fremstår som rustfri. Rust tror jeg ikke er det store problemet på den bilen.. :)

Jeg måtte også fjerne rust under pakninga til frontruta. Det er veldig normalt på E30 M3, spesielt årsmodellene før 89. Men det er ikke noe fare med dette så lenge det blir utbedret i tide. Jeg har sett biler der eierne tydeligvis har gitt blaffen i dette og da sprer det seg raskt!

Skrevet
Har sette på warsteineren til Tore mange ganger, sinnsykt strøken men synes prisen er noe stiv.

Jeg syns også prisen er litt stiv, men det er selvsagt han nevøen min som avgjør hvor mye han vil gi. Han har hvertfall ikke sagt noe på prisen, det er bare jeg som var litt pirkete på det. Hvordan er det å få prutet på en slik bil? Han liker warsteineren til Tore best.

Skrevet
er det 269 han forlanger?, burde ikke være noe problem å få den for 250

Han skal ha 289 000kr, noe som jeg syns er helt på trynet for en 90 modell. Hadde gått ned til 250 000kr hadde det vært en annen sak. Jeg og han skal hvertfall ned å titte en gang til for å sjekke i hjulbuer etc. Ser det greit ut er det bare prisen det står på..

Skrevet

Tror litt av problemet med prisen er at Tore egentlig ikke har lyst å selgen den, hver gang jeg har vært der prater han om hvordan han ikke egentlig vil selge den.

Skrevet
er det 269 han forlanger?, burde ikke være noe problem å få den for 250

Han skal ha 289 000kr, noe som jeg syns er helt på trynet for en 90 modell. Hadde gått ned til 250 000kr hadde det vært en annen sak. Jeg og han skal hvertfall ned å titte en gang til for å sjekke i hjulbuer etc. Ser det greit ut er det bare prisen det står på..

Er den en orginal Sport Evo? Isåfall, en viss fyr fra CCN avd Nordland solgte vel Sport Evo'n sin for godt over 320 000kr! Bare for å sette litt perspektiv på det. Men ja, prisene er ganske hinsides.

Men nå er ikke denne orginal på noen måte heller..så prisen burde være lavere.

Skrevet

har ikke vært i tvil på hvilken bil jeg har ville hatt..den helt hvite ser jo sinnsykt støken ut, og hvis han skulle komme på å selge den senere er verdien på en helt orginal bil betraktelig bedre enn en som er løpsrigget.

Skrevet
Tror litt av problemet med prisen er at Tore egentlig ikke har lyst å selgen den, hver gang jeg har vært der prater han om hvordan han ikke egentlig vil selge den.

Godt gammalt salgstriks det der :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...