Claus Skrevet Januar 12, 2007 Share Skrevet Januar 12, 2007 Har et par kjappe spørsmål angående stereo og høyttalere i E36. Først av alt, noen som vet hvordan man enkelt får strukket strømkabel til forsterker bak til bagasjerommet? Hvordan får man løs den jævla originale høyttaleren i hattehylla? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Januar 12, 2007 Share Skrevet Januar 12, 2007 1. Vipp av dørlistene og legg kableen under teppet. Under batteriet finner du gjennomføring i torpedoveggen du kan bruke. 2. Vipp opp gitteret oppå hattehylla. Der finner du to-tre skruer. Sku ut og høyttaleren faller ned Du kan jo med en gang sette en søppelbøtte under høyttaleren før du skrur den løs. Så klasker du to fluer i ett smekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Claus Skrevet Januar 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2007 Takker og bukker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snibel Skrevet Januar 14, 2007 Share Skrevet Januar 14, 2007 Jeg gjorde meg en god slump erfaringer når jeg monterte anlegg i min E36. Fikk køla dem ned på skjermen og du finner den her. Den er lang, men jeg anbefaler deg å lese hele så du ikke faller i samme feller som meg. Du finner den her: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=38521 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå