Claus Skrevet Januar 12, 2007 Skrevet Januar 12, 2007 Har et par kjappe spørsmål angående stereo og høyttalere i E36. Først av alt, noen som vet hvordan man enkelt får strukket strømkabel til forsterker bak til bagasjerommet? Hvordan får man løs den jævla originale høyttaleren i hattehylla?
StigJ Skrevet Januar 12, 2007 Skrevet Januar 12, 2007 1. Vipp av dørlistene og legg kableen under teppet. Under batteriet finner du gjennomføring i torpedoveggen du kan bruke. 2. Vipp opp gitteret oppå hattehylla. Der finner du to-tre skruer. Sku ut og høyttaleren faller ned Du kan jo med en gang sette en søppelbøtte under høyttaleren før du skrur den løs. Så klasker du to fluer i ett smekk
Snibel Skrevet Januar 14, 2007 Skrevet Januar 14, 2007 Jeg gjorde meg en god slump erfaringer når jeg monterte anlegg i min E36. Fikk køla dem ned på skjermen og du finner den her. Den er lang, men jeg anbefaler deg å lese hele så du ikke faller i samme feller som meg. Du finner den her: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=38521
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå