THE WOLF Skrevet Januar 13, 2007 Share Skrevet Januar 13, 2007 Jeg vurderer og selge min M5,den er godkjent ombygd på BMW men har ikke prøvd på biltilsynet. All info finnes på finn.no http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=9155699 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet Januar 13, 2007 Share Skrevet Januar 13, 2007 Nyligt ombygd eller? Fikk du den ikkje godkjent på BT eller har du ikkje prøvd? Korleis får du den igjennom EU da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanzo/// Skrevet Januar 13, 2007 Share Skrevet Januar 13, 2007 Meget pen bil. intr i bytte?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THE WOLF Skrevet Januar 13, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2007 Nyligt ombygd eller? Fikk du den ikkje godkjent på BT eller har du ikkje prøvd? Korleis får du den igjennom EU da? jeg har ikke giddi og prøvd og godkjenne den,har jo papirer fra bmw. han jeg kjøpte den av eu godkjente den før jeg kjøpte den. Jeg kjøpte den i slutten av august og han ordnet det da. Han fikk godkjent den på BMW verksted. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THE WOLF Skrevet Januar 13, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2007 Meget pen bil. intr i bytte?? Tusen takk er på utkikk etter en E39 med automat,vil ha en cruisebil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.Wenaas Skrevet Januar 13, 2007 Share Skrevet Januar 13, 2007 er det 2 farger på den, eller er det alkoholen som spiller meg ett puss? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THE WOLF Skrevet Januar 13, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2007 er det 2 farger på den, eller er det alkoholen som spiller meg ett puss? hei skål. Det er bare en farge på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheMan Skrevet Januar 13, 2007 Share Skrevet Januar 13, 2007 Nyligt ombygd eller? Fikk du den ikkje godkjent på BT eller har du ikkje prøvd? Korleis får du den igjennom EU da? jeg har ikke giddi og prøvd og godkjenne den,har jo papirer fra bmw. han jeg kjøpte den av eu godkjente den før jeg kjøpte den. Jeg kjøpte den i slutten av august og han ordnet det da. Han fikk godkjent den på BMW verksted. At den er eu-godkjent betyr ikke at bilen er godkjent, altså lovlig å kjøre på veien. Skal bilen være lovlig må den godkjennes av Biltilsynet. Hvorfor selger du bilen etter 5 mnd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THE WOLF Skrevet Januar 13, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2007 Nyligt ombygd eller? Fikk du den ikkje godkjent på BT eller har du ikkje prøvd? Korleis får du den igjennom EU da? jeg har ikke giddi og prøvd og godkjenne den,har jo papirer fra bmw. han jeg kjøpte den av eu godkjente den før jeg kjøpte den. Jeg kjøpte den i slutten av august og han ordnet det da. Han fikk godkjent den på BMW verksted. At den er eu-godkjent betyr ikke at bilen er godkjent, altså lovlig å kjøre på veien. Skal bilen være lovlig må den godkjennes av Biltilsynet. Hvorfor selger du bilen etter 5 mnd? skal du ha bil eller diskutere. Jeg skal selge!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krza Skrevet Januar 13, 2007 Share Skrevet Januar 13, 2007 Nå er det jo faktisk sånn at ingen kjøper bil uten å vite hva de betaler for! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THE WOLF Skrevet Januar 13, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2007 det står i annonsen. Send pm hvis det er noe dere lurer på annet en bilen. gidder ikke ha en lang diskusjon her om ditt og datt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 13, 2007 Share Skrevet Januar 13, 2007 Får ikke godkjent dette på biltilsynet.. Ettermontert xenon er vanskelig å godkjenne. Det er nok ikke el. regulering på lysa og som jeg kan se er det ikke spylerdyser til lysene heller.. Bytt til orginale lys, så kanskje.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mpower20 Skrevet Januar 14, 2007 Share Skrevet Januar 14, 2007 Skal ikke være noe problem å få dette godkjent så lenge du har fått Tuv papirer fra Bmw på at alt er ombygd riktig. Lite BT kan utsette på bilen da. Var å hørte på et lignende prosjekt tidligere i høst, og fikk beskjed at dem førte alt inn i vognkortet uten problemer sålenge man stilte med Tuv papirene i handa Men som sagt tidligere, er jo en smal sak å få fatt/låne noen brukte halogen lykter å klabbe i bilen til godkjenningen Sorry for OT og lykke til med salget, ser ut som en særdeles flott bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Januar 14, 2007 Share Skrevet Januar 14, 2007 Er det ikke sånn at BMW har slutta å godkjenne ombygde biler? Og man må vel betale en sum hos BT for å få dette godkjent? Hørt noe om dette for en tid tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Energetic Skrevet Januar 14, 2007 Share Skrevet Januar 14, 2007 TUV papirer på ombygging fra BMW? Hva er det for slags vås? Har du månen i sola på tomgang i lapskausen? Forresten så er TUV papirer ingen garanti for at noe blir godkjent. Biltilsynet i Norge trenger ikke å rette seg etter TUV. BMW godkjenner heller ikke ombygging og har aldri gjort det. Det eneste de gjør er å bekrefte om riktig deler er skiftet. BMW og alle andre bilfabrikanter er selvfølgelig 100% i mot ombygging av biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg