Gå til innhold

På tide med en liten prosjekttråd. (stereo) UPDATE 6/4-08.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da fikk jeg endelig snøret i bånn med å komme meg i gang igjen med anleggsbyggingen som har stått på hold, vent, is ol. i en laaaang tid.

Anlegget som skal skal/er på plass er:

Alpine CDA-9855R CDspiller.

Alpine KCA-420 Ipodadapter.

IPod Nano 4gig.

Alpine SPX-177R frontsett.

Alpine SWX-1042D 10" subber x2.

Alpine PDX-2.150 2 kanaler.

Alpine PDX-1.1000 monoblokk x2.

Stinger Expert 1.2 Farad kondiser x3.

Stinger SP1000 gelebatteri.

Stinger koplingsutstyr og kabler.

Må vel og ta med annet elektronisk dilldall:

DEFA 400-g alarm med jekkesensor og kupesensor. SMS modul kommer inn før anlegget er på plass. Direkte koplet til mobil og igjen til balltre hvis noen ikke kan holde fingrene fra fatet. :twisted: Så da er det bare å ta konsekvensene...

Sony Ericsson HCB-700 Bluetooth handsfree.

Pioneer AVIC-S1 bærbar navigasjon.

diverse013xb7.jpg

diverse008ac7.jpg

diverse010jq0.jpg

DSCN0887.jpg

DSCN0929.jpg

07_10_2006_001.jpg

07_10_2006_007.jpg

07_10_2006_008.jpg

dsc00013ld2.jpg

dsc00018mm4.jpg

dsc00020hg4.jpg

dsc00021kv5.jpg

Blir nok i helgene jeg kommer til å jobbe videre. Så ikke forvent masser av bilder hver dag da.

• Svar 77
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Ja Tommy. Du har jo brukt en del timer i denne hallen du og. Når skal du begynne igjen da?? Må vel bli i Golfen siden du går for originalstilen i GTen. Hadde faktisk en kliss lik din inne på fredag som jeg takk kabler i for en kunde. Flotte biler.

Skrevet

Skal gjøre litt endringer i kupeen og. Skal sparkle inn ramma rundt spilleren sammen med pyntelista som går rundt. Så blir spilleren sentrert i hullet.

Får jeg tak i grønn alcantara blir det nok trekking av deler av dørpanelene også. Altså den delen som originalt er i stoff. Interiørlistene blir og lakka. kjøpte et sett brukt som jeg har liggende klar for lakk.

Skrevet

ser her ja, ser jo meget låvende ut stig... Men er ikke 32 grader på klimaanlegget litt overkill :D:D

Selger dere forresten gummi lister som jeg kan legge rundt om i bagasjelokket mitt på jobben din? Jeg kan trenge det, rister så fælt :P

Skrevet

Søreng: Vi har noen tynne gummilister på rull som kanskje kan funke. Bare kom innom og se om disse kan hjelpe på problemet ditt.

Skrevet

Huff. Vil nesten ikke tenkte på det. Tett opp mot 100 laken ferdig montert (med dette utstyret) kan jeg tenke meg. Men det er med veiledende priser. Hvis en kunde hadde kommet inn og skulle hatt akkurat et slikt anlegg hadde det selvfølgelig vanket en god rabatt.

Holder faktisk på å pille litt på en Skoda som skal ha nesten likt mitt anlegg bare litt mer :) Dette kommer nok godt over 100 store. Han har kjøpt seg Alpine IVA-D310 skjerm, doble 6.5" SPX frontsett, to 12" SWX basser og samme forsterkere som meg bare 4 kanaler i steden for 2 kanaleren som jeg har. 8)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...