Geir Anders Skrevet Januar 14, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2007 Nydelig bil. Sitter med tanken og kjøpe meg 540 jeg også.Kan du sende meg PM om hva du måtte ut med for denne?? Og lurer litt i hvor mye den bruker på mila og forsikring?? Sikkert en hærlig lyd med den eksosen/motoren Takk! Ang bensin bruker den ganske mye syns jeg, men det er absolut verdt det! På langkjøring ligger den på 0.7 ca, mens i byen går det forferdlig mye suppe. Sikkert nærmere 2l midt i byen, mye bakker. Den er oppgitt til 1.29 blanda, om jeg ikke husker feil. Forsikring er noen lapper (5-6) mer enn 523/528. Men jeg er under 25, så det har nok mye å si. Fin lyd ja Nice! Vurderer 5-er med litt motor jeg også... Bildene tatt på Fritzöe Brygge? Send meg gjerne en PM med sånn ca hva du måtte ut med. Stemmer det, bildene er tatt på Fritzõe! meget pen bil med "rette" motoren! tvilsomt intriør ! liker ikke fargen! Helt enig. Liker best svart interiør, og manuell gir Men nydeleg bil Jeg har en E39 523 med sort sportsinteriør og manuell du kan kjøpe. Grattis igjen Fin e39 du har fått deg Takk kjekken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 15, 2007 Share Skrevet Januar 15, 2007 Hmm, kongebil - men er litt skeptisk til interiøret, hva synes du om det selv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Januar 15, 2007 Share Skrevet Januar 15, 2007 mmmm den m5 stylinga og shadowline slår aldri feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Januar 15, 2007 Share Skrevet Januar 15, 2007 lekker vogn dette. Drømmebil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind81 Skrevet Januar 15, 2007 Share Skrevet Januar 15, 2007 Takker Øyvind81, prisen er ikke så nøye Ikke så veldig lenge siden jeg kjøpte meg 540, så greit å sammenligne litt Send en pm du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind81 Skrevet Januar 15, 2007 Share Skrevet Januar 15, 2007 Nydelig bil. Sitter med tanken og kjøpe meg 540 jeg også.Kan du sende meg PM om hva du måtte ut med for denne?? Og lurer litt i hvor mye den bruker på mila og forsikring?? Sikkert en hærlig lyd med den eksosen/motoren Min bruker ca. 0,8 på pen langkjøring og rund 1,5 på bykjøring. Betaler 14000 i forsikring med 40% bonus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Januar 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2007 Hmm, kongebil - men er litt skeptisk til interiøret, hva synes du om det selv? Skeptisk til interiøret? Sort skinn hadde neppe passet til den mørke grønnfargen, så jeg syns det er veldig rett fargekombinasjon! Tre lister gir nok en noe mer luneful, luksus følse av bilen, men jeg syns alu listene gjør seg godt i kombinasjon med resten av fargene. Litt dårlige bilder også kan kanskje gjøre deg skeptisk, men det er meget pent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rstockmann Skrevet Januar 15, 2007 Share Skrevet Januar 15, 2007 Nydelig bil med grom motor du har fått deg:) Liker veldig godt det lyse interiøret ditt! Koffor ska du ha ny eksos på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Januar 15, 2007 Share Skrevet Januar 15, 2007 Meget pen! Gratulerer med rå bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Januar 15, 2007 Share Skrevet Januar 15, 2007 Ang bensin bruker den ganske mye syns jeg, men det er absolut verdt det! På langkjøring ligger den på 0.7 ca, mens i byen går det forferdlig mye suppe. Sikkert nærmere 2l midt i byen, mye bakker. Den er oppgitt til 1.29 blanda, om jeg ikke husker feil. Forsikring er noen lapper (5-6) mer enn 523/528. Men jeg er under 25, så det har nok mye å si. Fin lyd ja 0.7L på langkjøring?? Det vil si den bruker mindre enn min 528IA. Har ikke fått den under 0.83L på mila. Blanda kjøring ca 1.2-1.3L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Januar 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2007 Nydelig bil med grom motor du har fått deg:) Liker veldig godt det lyse interiøret ditt!Koffor ska du ha ny eksos på den? Takk! Sier ikke at jeg SKAL ha, men jeg vil ha Koster tross alt endel slanter for 4 blås. Rundt 14000,- Men grunnen er at jeg syns Simons stussene ser litt jall ut, + det bråker endel inni bilen, øredøvende, i motsetning til Eisenmann feks, hvor mesteparten av lyden kommer utvendig. 0.7L på langkjøring?? Det vil si den bruker mindre enn min 528IA.Har ikke fått den under 0.83L på mila. Blanda kjøring ca 1.2-1.3L Jeg har den nye motoren, med dobbelvanos. Er mindre forbruk på disse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glomsaker ///M h5ehQz7k Skrevet Januar 15, 2007 Share Skrevet Januar 15, 2007 Gratulerer med ny bil.. Skam råå!!! E39 Kunne gått hatt den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Januar 15, 2007 Share Skrevet Januar 15, 2007 Nydelig bil med grom motor du har fått deg:) Liker veldig godt det lyse interiøret ditt!Koffor ska du ha ny eksos på den? Mye penere med disse stussene med tynn stålkant . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind81 Skrevet Januar 15, 2007 Share Skrevet Januar 15, 2007 Er hjulbrønnen slått inn for å få plass til eksosen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Januar 15, 2007 Share Skrevet Januar 15, 2007 Sweet denne Geira:D:D Gleder meg til å se/høre live! Eisenmann!! Utvilsomt.. hehe!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå