Geir Anders Skrevet Mars 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2007 For en drøy uke siden fikk jeg en gigantisk stein i høyre nedre hjørne på frontruta, men tenkte at det får bare være sånn intil videre. Men igår var jeg ute og kjørte da det plutslig sa "knepp", og jeg fikk en fantastisk flott tjukk sprekk hele veien fra hjørnet på høyre siden over til rattet på fører siden ca. Passer jævlig fint med 2 årsavgifter også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mars 9, 2007 Share Skrevet Mars 9, 2007 Er kjipt det der..Er så utrolig tiltak å bytte frontrute.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Testpiloten Skrevet Mars 9, 2007 Share Skrevet Mars 9, 2007 Bare sånn tips hvis du får steinsprut på frontruten igjen... De fleste bilverksted har rep. sett på steinsprut skader. Dvs at de borrer med en liten drill det ytterste laget på frontruten. Legger i harpiks og herder og bruker varme på det. Polerer til slutt. Skader forsvinner ikke helt. Men det blir en liten matt flekk. Dette er godkjent av biltilsynet og har du del kasko forsikring koster det deg ingentingen. Og dette stopper videre sprekk dannelse av steinsprut skaden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Mars 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2007 Visste vel egentlig om det, sett det på Tv Vestfold faktisk haha. Men fikk laget 2 korte klipp til deg, ikke all verdens kvalitet. Lyden rettferdigjøres ikke, får se om det blir no ordentlig kamera etterhvert. oppstart småglatt Var vel egentlig et forsøk på akselerasjon den siste der, men var mye glattere enn jeg trodde, så ble bare spinning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Testpiloten Skrevet Mars 10, 2007 Share Skrevet Mars 10, 2007 Håhåhå jævlig bra Syns den hørtes illsint ut jeg!! Det der skal bli knalltøft i tillegg til tørrsump, datasprut og overladning! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Mars 10, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2007 Håhåhå jævlig bra Syns den hørtes illsint ut jeg!! Det der skal bli knalltøft i tillegg til tørrsump, datasprut og overladning! Det høres bra ut, har en liten drøm om overladning jeg og, men det skjer nok ikke med det første Det er vel noe sånt som 65hk per liter henta ut av denne motorn, så bør være mye å hente. Blir spennendes å se din, i en 200kg lettere bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mars 10, 2007 Share Skrevet Mars 10, 2007 Får spandere på meg en utvendig og innvendig rens snart, rett før 17mai, så den er klar til bmw treff og, får se hvordan resultat blir da. Hei, hei, hei! Nå må du ikke glemme at det blir pussetreff i CCN avd. Vestfold før vårmønstringa på Tryvann. Blir sansynligvis på Kepler bilpleie lørdag 21.04.07. Du må jo komme dit å vise frem gliset, og shine den opp sammen med entusiastene i Vestfold . Blir jo pølser, brus, skryt og jug også . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Mars 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2007 Får spandere på meg en utvendig og innvendig rens snart, rett før 17mai, så den er klar til bmw treff og, får se hvordan resultat blir da. Hei, hei, hei! Nå må du ikke glemme at det blir pussetreff i CCN avd. Vestfold før vårmønstringa på Tryvann. Blir sansynligvis på Kepler bilpleie lørdag 21.04.07. Du må jo komme dit å vise frem gliset, og shine den opp sammen med entusiastene i Vestfold . Blir jo pølser, brus, skryt og jug også . I år har jeg nesten bestemt meg for å la noen andre gjøre det, for å få et skikkelig resultat. Har funket fint å gjøre det selv tidligere, men nå vil jeg ha vekk alle riper og skjolder. Turen bortom skal jeg nok ta, for å sparke litt dekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 14, 2007 Share Skrevet Mars 14, 2007 Hvorfor tok du ikke skiltene av 523'en så du ikke hadde trengt å tenke på årsavgifta? Virker som du er stuck med den bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Mars 14, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2007 Den er solgt min gode mann. Blir hentet til helga. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 14, 2007 Share Skrevet Mars 14, 2007 Hehe, tenker det falt en bør fra dine skuldre nå =) Men årsavgiften da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Mars 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2007 Ja, unødvendig med 2 sånne biler. Årsavgiften betaler jeg, sa det gikk greit. Har fått ny frontrute med grønt skjær på toppen til den grønne idag, så da var det et skritt i riktig retning igjen. Bare vært motgang i det siste, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mars 15, 2007 Share Skrevet Mars 15, 2007 Det blir digg med ny rute forsikring? Du kan vel smelle på sommerdekk nå du.heldig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Mars 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2007 Det blir digg med ny rute forsikring? Du kan vel smelle på sommerdekk nå du.heldig.. Digg ja, kan du ta deg i rompa på. hehe Må betale 2k i egenandel. menmen.. Her er noen bilder tatt kjapt før den sorte forsvinner overimorra Innser at jeg må få kjøpt meg et kamera.. 2 skitne banditter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Mars 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2007 Fikk byttet panserdemper, samt batterifestene idag også, + frontruta. Det er positivt. Begynner å ta form nå, og er i dialog med Geir Ove fra KOED om nye felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå