Gå til innhold

Trenger litt hjelp her nå.. død basser..


 Share

Anbefalte innlegg

Heisann..

Har et lite problem;

Kjørte i går en tur, musikken sto på når jeg starta opp bilen, så den funka helt fint da.. Så skrudde jeg ned til volume 0, da mobilen ringte. Så skulle jeg skru opp igjen noen minutter senere.. Da var det ikke liv i bassern?!

Alt av ledninger sitter i, det er strøm til forsterkern (Boss C1000), og alt satt i bak spillern + at loddene satt som det skal også..

Noen som har noen formening? :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den er ikke bevegelig tror jeg, skal få målt utgangene i morgen.. det kan ikke være noe annet da?

om den ikke er bevegelig. så kan det være at den har brent seg fast. som er et resultat av dårlig f.eks jording.

Dette skjedde hos en kompis av meg. han jordet forsterker'n i jekkfestet på høyre side i bagasjen (e34 sedan)

det resulterte i at elementet brant seg fast. Det skjedde ingenting med forsterker'n. og høres ut som samme symptonene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du kjenner fort om elementet har brent seg fast. da står det BOM stille når du prøver å dytte litt på det.

jeg vet i allefall at i hans tilfelle så var det dårlig jording som gjorde utfallet. så er ikke umulig at det er det samme hos deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres for meg ut som ett snodig resultat av en svidd spole men.. Vil heller tro det er en underdimmensjonert forsterker som leverer "firkantkurve" til elementet så det da har svidd seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...