E30_325 Skrevet Januar 15, 2007 Share Skrevet Januar 15, 2007 hei nåke som veit kor på nettet eg kan kjøpe ein m3 look vinge med flipp til ein vanlig bmw e30 (ikkje m3) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Januar 16, 2007 Share Skrevet Januar 16, 2007 koed.dk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_325 Skrevet Januar 16, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2007 koed.dk eg har sjekk koed eg finne ingenting kan du sende ein link drirekte til den vinga elle e da andre som veit nåke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berre83 Skrevet Januar 19, 2007 Share Skrevet Januar 19, 2007 Hvis du går inn på www.koed.dk Trykker videre på E30. Deretter nye dele og så M technic. Så burde du kunne klare å finne det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_325 Skrevet Januar 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2007 ligger ingen vinge her det er ikkje ei m tech vinge eg leiter etter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Januar 19, 2007 Share Skrevet Januar 19, 2007 Du vil ha en m-tech vinge som er uorginal altså? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berre83 Skrevet Januar 19, 2007 Share Skrevet Januar 19, 2007 Er ikke sikker på om det er denne du er på jakt etter men du kan jo ta en titt... www.maxam-tuning.com/catalog/default.php?cPath=52_81_82 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_325 Skrevet Januar 31, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2007 Er ikke sikker på om det er denne du er på jakt etter men du kan jo ta en titt...www.maxam-tuning.com/catalog/default.php?cPath=52_81_82 sån ser vinga ut http://www.vacmotorsports.com/db/images ... poiler.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Januar 31, 2007 Share Skrevet Januar 31, 2007 Er ikke sikker på om det er denne du er på jakt etter men du kan jo ta en titt...www.maxam-tuning.com/catalog/default.php?cPath=52_81_82 sån ser vinga ut http://www.vacmotorsports.com/db/images ... poiler.jpg det ER M3 vinge... samme som jeg har på bilen min.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_325 Skrevet Januar 31, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2007 Er ikke sikker på om det er denne du er på jakt etter men du kan jo ta en titt...www.maxam-tuning.com/catalog/default.php?cPath=52_81_82 sån ser vinga ut http://www.vacmotorsports.com/db/images ... poiler.jpg det ER M3 vinge... samme som jeg har på bilen min.. oki.. Er det ei org m3 vinge du har?? passer dei på vanlig e30 da?? Og finnes det ikkje ein billig modell av denne vinga.. den orginale koster jo nesten 10000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Januar 31, 2007 Share Skrevet Januar 31, 2007 finnes billigere vinger ja, men da er nok ikke den stygge flappen med.. www.tuning.no har vinge, 2000kr.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_325 Skrevet Januar 31, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2007 finnes billigere vinger ja, men da er nok ikke den stygge flappen med.. www.tuning.no har vinge, 2000kr.. oki takk for svar... men er det ikkje mulig å få tak i ei med "flippen" på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Februar 1, 2007 Share Skrevet Februar 1, 2007 finnes billigere vinger ja, men da er nok ikke den stygge flappen med.. www.tuning.no har vinge, 2000kr.. oki takk for svar... men er det ikkje mulig å få tak i ei med "flippen" på hvor mye byr du for mi vinge? den er med "flapp". har ikke anelse om den er original eller uoriginal, stod på bilen da jeg kjøpte... hvordan ser jeg om den er original forresten?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå