Bimmerhansen Skrevet Januar 16, 2007 Share Skrevet Januar 16, 2007 Selges for kammerat. BMW 320 i. Sølvgrå 4 dørs. Fremstår som 100% strøken Meget pen og velholdt, eu godkjent i desember 06, nye bremse skiver og klosser foran og bak,nye dempere foran,opphengs kule byttet fremme. Alt er gjort på verksted. 15-toms felger på vinter og sommer, alle servicer tatt på godkjent verksted, pene sorte skinnseter. Utstyr: Hengerfeste Lettmet. felg sommer Lettmet. felg vinter Metallic lakk Sommerhjul Vinterhjul Air Condition Cruisekontroll Elektriske speil El.vinduer Farget glass Kjørecomputer Midtarmlene Oppvarmede seter Radio/CD Sentrallås Servostyring Skinninteriør Takluke ABS-bremser Airbag foran Alarm Antiskrens Antispinn Startsperre Stålbjelker. NY PRIS_ 100-000kr Pris kan diskuteres ved hurtig avgjørelse bilder: http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... 20&tot=223 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobben! Skrevet Januar 16, 2007 Share Skrevet Januar 16, 2007 Det var en nydelig orginal 320 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerhansen Skrevet Januar 16, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2007 den er i orden, får si det sånn--- aldri vært trimmet eller eller senket... STØKEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Januar 16, 2007 Share Skrevet Januar 16, 2007 Det var absolut en pen E36, men felgene er fra E46... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerhansen Skrevet Januar 16, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2007 ja er kanskje det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerhansen Skrevet Januar 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2007 ingen som ønsker en strøken e36? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Januar 17, 2007 Share Skrevet Januar 17, 2007 Prisen er nok for høy mtp at bilen ikke har så mye utstyr (som koster) og at den er så "kjedlig" utvendig. E36 har blitt en "ungdomsbil" nå, så aktuelle kjøpere ser nok sikkert etter en som er litt "styla". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobben! Skrevet Januar 17, 2007 Share Skrevet Januar 17, 2007 Prisen er nok for høy mtp at bilen ikke har så mye utstyr (som koster) og at den er så "kjedlig" utvendig. E36 har blitt en "ungdomsbil" nå, så aktuelle kjøpere ser nok sikkert etter en som er litt "styla". Får litt blandede følelser i forhold til det innlegget jeg, da jeg personlig mener prisnivået på en helt orginal bil bør være høyere enn på en stylet/forbedret(evt. forverret) utgave. Ikke det at jeg nødvendigvis ville betalt mer for en orginalbil, men det er jo nesten vanskeligere å finne en orginal 320 e36 nå til dags. Men nå vil jo heldigvis tilbud/etterspørsel regulere prisen da, så det er ikke noe jeg trenger å bekymre meg over Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Januar 17, 2007 Share Skrevet Januar 17, 2007 Det er noen som tenker likt som deg, men de tørr jeg garantere utgjør en veldig liten prosentandel av de potensielle kjøperne. Men har han tålmodighet, kan han nok få den prisen. 90-95 tror jeg hadde vært mer riktig desverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerhansen Skrevet Januar 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2007 ja, dette høres jo logisk ut... men den kan selges billigere v ed hurtig avgjørelse.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerhansen Skrevet Januar 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2007 INgen som trenger?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerhansen Skrevet Januar 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2007 nå går den for 100.000!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerhansen Skrevet Januar 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2007 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arnefles Skrevet Januar 22, 2007 Share Skrevet Januar 22, 2007 Men kan ikke se at det er kjørecomputer og airkondition...? Ser bare ut som det er utetemp,klokke/dato...? Pen bil ellers da,ville heller kjøpt prginal bil enn stylet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg