Mexos Skrevet Januar 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2007 Når det gjelder forsikring, har jeg også Gjensidige. Det var de som kom best ut i mitt tilfelle da jeg kjøpte bil.Men sjekk også Storebrand. Fikk nettopp et bedre tilbud der, og vurderer å bytte. Storebrand havnet på rundt 30 000 i året så det blir uaktuelt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth520IA Skrevet Januar 17, 2007 Share Skrevet Januar 17, 2007 Wow!!?? Ikke bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind81 Skrevet Januar 19, 2007 Share Skrevet Januar 19, 2007 Jeg ville sjekket Naf bilånet, snakket med en som jobbet i bank. Han anbefalte det, istedet for banken han selv jobber i:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Januar 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2007 Jeg ville sjekket Naf bilånet, snakket med en som jobbet i bank. Han anbefalte det, istedet for banken han selv jobber i:) Fikk et bedre tilbud hos banken min enn NAF kalkulatoren ga meg. Ser ut som jeg har fått et ganske bra tilbud med tanke på en effektiv rente på 8,5 og en nominell rente på 6.0 ut ifra det jeg har lært om sånt de siste dagene Bare jeg får i selger av bilen nå så spørs det om det blir boller i sakene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T Y racing Skrevet Januar 19, 2007 Share Skrevet Januar 19, 2007 http://www.elcon.no/servlet/ContentServ ... ELCIParent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Januar 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2007 Blir ikke no billån akkurat nå uansett. Ringte selger ikveld og bilen var fortsatt til salgs. avtalte at jeg skulle reise til bergen på søndag og se på bilen og eventuelt skrive kontrakt osv hvis det ble så jeg kjøpte den. Spurte også om han andre interesserte hadde gitt no lyd fra seg, noe han ikke hadde. Skulle så bestille flybillett og ringe han opp. 3 minutter etter at jeg la på ringer selger opp og forteller at han andre interesserte hadde ringt og skulle komme og se på bilen ikveld. Så jeg måtte ikke bestille billetter før han hadde vært der. Fyren kjøpte så bilen rett foran nesa på meg så ble ikke no bergens tur og bilkjøp denne gangen Utrolig surt for dette er den peneste coupe'n med den laveste km standen til den prisen jeg har funnet. Skulle få omreg inkl. og. http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... 197&page=6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T Y racing Skrevet Januar 20, 2007 Share Skrevet Januar 20, 2007 hmm uflaks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Januar 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2007 hmm uflaks jah. ekke noe å gjøre med. får bare lete videre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Januar 20, 2007 Share Skrevet Januar 20, 2007 Surt, den så pen ut... du skulle bydd han mere penger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Januar 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2007 Surt, den så pen ut...du skulle bydd han mere penger forsto det som om bilen var hentet når han ringte meg Er det noe jeg skulle gjort så er det å ha sagt at jeg skulle ha bilen i den første telefonsamtalen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå