zHk Skrevet Januar 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2007 devil boy: Det høres ut som mitt problem.. Men, noen som vet hvordan jeg skal gå frem? har ikke peil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gartner ED Skrevet Januar 18, 2007 Share Skrevet Januar 18, 2007 Er vel en liten mulighet for at du må bytte bremseskjold bak også. låsepinnene til bremse skoene sikkert ikke har hold lenger ha en kompis som hadde akkurat samme problem på sin og da var det hullet til låsepinnene som var rusta sund, måtte skifte bremseskjold. og det var ikke lettm, måtte av med hjul lagret og det satt som fan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gartner ED Skrevet Januar 18, 2007 Share Skrevet Januar 18, 2007 merkingen på bilde er de hullene som bremse skoene er festet til og når de ruster sund, løsner bremseskoene inne i tromla og derfor kjiler de seg. For det er ikke noe som holder dem på plas lengre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devil boy Skrevet Januar 18, 2007 Share Skrevet Januar 18, 2007 gjorde det på den lette måten jeg. Resten av skjoldet var fint var bare at hullet hadde blitt for stort til piggen. sett i skruer med litt store skiver og låse mutter funker som p.....n det. lite demontering.. husk og sett fjøra på skruen .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Januar 18, 2007 Share Skrevet Januar 18, 2007 Jeg gjorde akkurat det samme med en E30 jeg hadde. Synest det var for jævlig å bytte begge bremseskjoldene bare fordi de to små hullene var rustet for store. Funket som bare det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devil boy Skrevet Januar 20, 2007 Share Skrevet Januar 20, 2007 Fant du ut hva feilen var.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
christian helgesen Skrevet Januar 21, 2007 Share Skrevet Januar 21, 2007 Jeg hadde også skrape lyd , Men det er sikkert bare bremse båndane som har vridd seg inne i skiva . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå