cabthors Skrevet Januar 17, 2007 Skrevet Januar 17, 2007 bilen min bruker en del bensin vet jeg er tung på foten men den skal ik bruke så mye forde ? hva kan det være? termostaten el no?
Arimanni Skrevet Januar 17, 2007 Skrevet Januar 17, 2007 Enklaste å bytte/sjekke er luftfilter og tennplugger.
kabeldeigen Skrevet Januar 17, 2007 Skrevet Januar 17, 2007 Enklaste å bytte/sjekke er luftfilter og tennplugger. Kan jo også være LMM eller lambasonden som ikke funker som den skal,
e30 tic Skrevet Januar 17, 2007 Skrevet Januar 17, 2007 bilen min bruker en del bensin vet jeg er tung på foten men den skal ik bruke så mye forde ? hva kan det være? termostaten el no? i bunn og grunn er en m20b20 en lat, bensinslukende motor men selvsagt kan plugger, tenningsdeler, tett luft filter osv osv påvirke forbruket.
Andreas1 Skrevet Januar 17, 2007 Skrevet Januar 17, 2007 bilen min bruker en del bensin vet jeg er tung på foten men den skal ik bruke så mye forde ? hva kan det være? termostaten el no? i bunn og grunn er en m20b20 en lat, bensinslukende motor men selvsagt kan plugger, tenningsdeler, tett luft filter osv osv påvirke forbruket. - Sammen med den berømte høyrefoten han skriver om selv. . De fleste biler vet hva de vil ha hvis man gasser litt ekstra
cabthors Skrevet Januar 17, 2007 Forfatter Skrevet Januar 17, 2007 ja har vel rett:D hehe takk for svarene;) bilen min bruker en del bensin vet jeg er tung på foten men den skal ik bruke så mye forde ? hva kan det være? termostaten el no? i bunn og grunn er en m20b20 en lat, bensinslukende motor men selvsagt kan plugger, tenningsdeler, tett luft filter osv osv påvirke forbruket. - Sammen med den berømte høyrefoten han skriver om selv. . De fleste biler vet hva de vil ha hvis man gasser litt ekstra
Arimanni Skrevet Januar 17, 2007 Skrevet Januar 17, 2007 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=2 ... n+++trimme Dette hjelpte faktisk meg å få ned bensinforbruket litt, og fekk ein djupare lyd og javnere drag Er jo M20B20 motor du også har. Så er verdt forsøket
cabthors Skrevet Januar 17, 2007 Forfatter Skrevet Januar 17, 2007 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=23177&highlight=beste+m%E5ten+++trimmeDette hjelpte faktisk meg å få ned bensinforbruket litt, og fekk ein djupare lyd og javnere drag Er jo M20B20 motor du også har. Så er verdt forsøket nice:D ja lyst prøve:D hehe vat du om noen emd sånn spjellhus? for salg+
Fredrik Skrevet Januar 17, 2007 Skrevet Januar 17, 2007 i bunn og grunn er en m20b20 en lat, bensinslukende motor men selvsagt kan plugger, tenningsdeler, tett luft filter osv osv påvirke forbruket. Det er nok en ganske korrekt beskrivelse i 2007. Iht. BMW skal en E30 320i Cab ha et gjennomsnitlig bensinforbruk på 1,06 liter/mil ved blandet kjøring. Det er med andre ord ikke vanskelig med en litt tung høyrefot å komme opp i et forbruk på 1,4-1,5 liter/mil. E30 318i Cab har forøvrig et mer normalt bensinforbruk på gjennomsnitlig 0,85 liter/mil.
cabthors Skrevet Januar 17, 2007 Forfatter Skrevet Januar 17, 2007 ja men da sier det seg selv hvorfor den bruker mye;9 hehe ville bare høre med andre bmw frelste;9
Arimanni Skrevet Januar 17, 2007 Skrevet Januar 17, 2007 Det er berre å sjå etter deler til M20B25 (325/525) motorer på deler selges, eller så kan du jo legge inn ein anonse sjølv på Ønskes kjøpt. Prøv å kjøyr roleg ein tank, eller iallefall halve tanken, så får du noko lunde svar på kva du bruker pr mil. Vist det då går ned på "akseptabelt" nivå, så veit du ke, eller kem som er "feilen"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå