Espen M33 Skrevet Januar 17, 2007 Skrevet Januar 17, 2007 En kompis har en 01 330Ci. Han skulle i dag ut å leke litt på årets første snø, men greier ikke slå av asc. Det virker som antispinn slår seg av, for den spinner som bare juling, men prøves en liten sladd så slår asc inn momentant. Skal det virkelig være sånn?
sundan2k Skrevet Januar 17, 2007 Skrevet Januar 17, 2007 Hold knappen inne i ca 5 sekunder så skal det slå seg av og morroa kan fortsette.
E30 ex Skrevet Januar 17, 2007 Skrevet Januar 17, 2007 Når du holder inne knappen i ca 3-5 sek skal antispinn lampen og parkbrems lampen lyse. da er alle støttehjul av. Om dette ikke skjer har han nok fått "syntax error"
Espen M33 Skrevet Januar 17, 2007 Forfatter Skrevet Januar 17, 2007 Steike kara. Det var kjappe svar. Han skulle ut og prøve igjen med en gang. Takker
bunny Skrevet Januar 18, 2007 Skrevet Januar 18, 2007 Dette prøvde jeg påmin her i dag morges, men fikk aldri sjansen til å legge meg bfei avgårde.. Det som skjer hos meg er at når jeg holder knappen inne i ca 5 sekund, så lyser ikke noe parkbremslys, men derimot så får jeg ikke ASC lyset av igjen,jeg må skru av tenninga.. Hva kan dette skyldes?
oveb Skrevet Januar 18, 2007 Skrevet Januar 18, 2007 det kommer an på hva slags type asc du har.. på min er d bare å trykke en gang, uten å holde inne knappen så skrur jeg dan av og på... men har du asc+t eller dsc så må du holde den inne for å deaktivere, så er det bare å trykke en gang på den for å koble inn alle systemer igjen
bunny Skrevet Januar 19, 2007 Skrevet Januar 19, 2007 Det virker på meg som det er kun antispinn jeg har, og at det at jeg ikke fikk slått lyset av igjen i går var et engangstilfelle.
frodem3 Skrevet Januar 21, 2007 Skrevet Januar 21, 2007 Det er kunn på biler med automat at man kan holde inne den knappen i 5-10 sek
Tore Diesel Skrevet Januar 21, 2007 Skrevet Januar 21, 2007 Merkelige greier dette gitt. På min 2001 525DAT, står det DSC på knappen. Mener den har DSCIII. Der holder det nå å trykke bare en gang, og da lyser antispinn lampa, og da kun den lampa.Kan da legge den så brei jeg bare vil, og alt virker til å være utkobla. Mener å huske at jeg måtte holde den inne i 5-sek, første gang jeg skulle teste dette, men det slipper jeg nå.
Andreas1 Skrevet Januar 21, 2007 Skrevet Januar 21, 2007 Merkelige greier dette gitt. På min 2001 525DAT, står det DSC på knappen. Mener den har DSCIII.Der holder det nå å trykke bare en gang, og da lyser antispinn lampa, og da kun den lampa.Kan da legge den så brei jeg bare vil, og alt virker til å være utkobla. Mener å huske at jeg måtte holde den inne i 5-sek, første gang jeg skulle teste dette, men det slipper jeg nå. Er ABS'en din fortsatt aktiv selv om du (bilen) er i leke-modus? .
Kjetil 323i E36 Skrevet Januar 21, 2007 Skrevet Januar 21, 2007 Er ABS'en din fortsatt aktiv selv om du (bilen) er i leke-modus? ABS'en går ikke å skru av, så denne er nok aktiv uansett.
eriklepe Skrevet Januar 21, 2007 Skrevet Januar 21, 2007 på min med manuell gir holder det å trykke en gang for å få asc av. og på for den saks del.
Padi Skrevet Januar 21, 2007 Skrevet Januar 21, 2007 på e46 med DSC må en holde knappen inne i ca 5 sek. systemet er laget sånt at vist en trykker en gang på knappen lyser lampa men systemet er ikke av men bare snillere.Systemet kan gjøres mindre strengt ved å trykke på knappen. jeg tror at det er 2 eller 3 steg av strenghetskarav. men holder en knappen inne, ja da slår en av systemet helt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå