Johnny86 Skrevet Januar 18, 2007 Share Skrevet Januar 18, 2007 Har kjøpt lyktelistene på www.maxam-tuning.com Men jeg vet nå ikke om jeg vil anbefale deg å handle der. Tok lang tid før jeg fikk dem, og di er i glassfiber så di måtte fikses litt på før di kunne lakkes. Vil heller anbefale deg å kjøpe i plast, koster ikke noe særlig mere det. Har dårlig erfaring fra maxam selv faktisk. Tar rett å slett for lang tid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berre83 Skrevet Januar 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2007 Godt at de ikke bare er meg som har vært uheldig da. Kan ikke huske helt nøyakig hvor lang tid det tok før jeg fikk det jeg hadde bestillt, men 3 mnd tok det nok i alle fall. Kjøpte angeleyes, bakrute spoileren og spoileren på trunken på maxam. Det var elendig passform på spoileren til trunken. Den er og i glassfiber,måtte bygge på med glassfiber sparkel for å få den til å passe.... det er litt kjipt når det egentlig skal passe til bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berre83 Skrevet April 12, 2007 Forfatter Share Skrevet April 12, 2007 Nye bilder 12.04.07 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet April 12, 2007 Share Skrevet April 12, 2007 Gratis, nice IS! hva heter du ??? så du er fra mandal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet April 12, 2007 Share Skrevet April 12, 2007 Menne... noen grunn til at alle bildene er av typen frimerke? På side 1, så er dem jo virkelig frimerke, mens de nye nu er hakket større. Bilder av dimensjonen 1200x800 er f.eks. greie, osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet April 12, 2007 Share Skrevet April 12, 2007 Møtte deg i rundkjøringen med brokrysset igår i kvart på 4 tiden hehe. ska si bilen har blitt fin! har sett den noen ganger før! da den var mer org! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 12, 2007 Share Skrevet April 12, 2007 Hehe, tenkte litt på coveret til filmern "Biler" når jeg så fronten din..den smiler! Ang de M-emblemene, er de ikke sjeldne eller vanskelig å få tak i. Alt av stylingsjapper og slikt har disse, inkl Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet April 12, 2007 Share Skrevet April 12, 2007 du må huske på rumpa da,den er jo veldig veldig viktig ser den er ganske orginal bak hehe,men veldig pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berre83 Skrevet April 12, 2007 Forfatter Share Skrevet April 12, 2007 Fant ut at det var best å begynne i fronten for den så værst ut. Blir nok bakfanger neste gang. Men det jo litt arbeid og ikke er det gratis heller desverre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berre83 Skrevet April 12, 2007 Forfatter Share Skrevet April 12, 2007 Hehe, tenkte litt på coveret til filmern "Biler" når jeg så fronten din..den smiler! Ang de M-emblemene, er de ikke sjeldne eller vanskelig å få tak i. Alt av stylingsjapper og slikt har disse, inkl Ebay. Fant i i alle fall ikke hos noen stylingsjapper da jeg kjøpte de i fjor. Fant i tyskland til blodpris. Men jeg kjøpte de fra canada til en grei pris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berre83 Skrevet April 13, 2007 Forfatter Share Skrevet April 13, 2007 Møtte deg i rundkjøringen med brokrysset igår i kvart på 4 tiden hehe.ska si bilen har blitt fin! har sett den noen ganger før! da den var mer org! Jepp stemmer nok det. Den var HELT orginal da jeg kjøpte den... Skikkelig kjip, men like greit for da kan jeg få den slik som jeg vil ha den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet April 13, 2007 Share Skrevet April 13, 2007 ja det koster,fleste må ta litt å litt best å kjøpe orginal bil,så kan man style den som man vil..bilen viser hvem man er som regel å fargen på bilen din er utrolig pen,sånn sommer farge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet April 13, 2007 Share Skrevet April 13, 2007 Se her ja, ble endel penere dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berre83 Skrevet April 13, 2007 Forfatter Share Skrevet April 13, 2007 ja det koster,fleste må ta litt å litt best å kjøpe orginal bil,så kan man style den som man vil..bilen viser hvem man er som regel å fargen på bilen din er utrolig pen,sånn sommer farge Fargen er Mauritsiusblå met. Ja allt koster,men det hjelper jo litt når man kan gjøre det meste selv. Tida koster ikke noe den Har hatt scandinavia solfilm til å legge film på alle vinduene bortsett fra frontruta. Kan virkelig anbefales. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet April 13, 2007 Share Skrevet April 13, 2007 ja samme her,holder på inni nå..venter på deler fra kode,blir rieger infinety 1 på min.vinduene var passer mørke,veldig pent.akkurat sånn det skal være mitt bak er helt sort,blir litt harry akkurat sånn mørkt har jeg også lyst på veldig bra gjort,bare bak nå så er den nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå